poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Targi ślubne dla par tej samej płci w Paryżu


W Paryżu zorganizowano pierwsze targi ślubne dla lesbijek i gejów. Goście mogą zobaczyć weselne akcesoria zaprojektowane specjalnie dla par homoseksualnych.

Na wystawach można znaleźć wzory kartek z zaproszeniami na ślub, figurki na ciasto, obrączki, garnitury i krawaty. Swoją ofertę przedstawiają także fotografowie weselni i kamerzyści.
Można także zasięgnąć rady konsultantów ślubnych.

- Nigdy wcześniej nie widziałem targów dla par tej samej płci. Myślę, że to bardzo, dobry pomysł - powiedział Hakam Steenberg, który właśnie planuje ślub. - Jestem tu tylko kilka minut, ale już widziałem wiele fajnych rzeczy, jak np. specjalne wzory zaproszeń - dodaje.

Jego partner Udi Tzvieli również jest zadowolony z tych targów. - To świetne, że można spotkać organizatorów wesel, którzy rozumieją potrzeby par homoseksualnych - stwierdził. (TVN24)



1 komentarz:

  1. Ja kocham mojego kozła, też pragniemy zalegalizować nasz związek i móc adoptować małe koźlątka i dzieci. Pragnę aby w przyszłości moje dzieci mogły powiedzieć, że koźlątka to ich rodzeństwo. Chciałbym też abyśmy mogli się wspólnie rozliczać z podatku, a po mojej śmierci mój kozioł mógł mnie pochować i dziedziczyć po mnie mój majątek.

    OdpowiedzUsuń