poniedziałek, 18 maja 2015

Ploty: Jane Fonda, Lily Tomlin, Days of Our Lives, B.B. King, Anna Wintour, Bronisław Komorowski ...


Replika: Jane Fonda i Lily Tomlin, gwiazdy nowego serialu komediowego „Grace and Frankie”, w którym grają żony porzucone przez mężów gejów, udzieliły świetnego wywiadu Pridesource.com.

Fragmenty: O tym, czy same miały kiedyś randki z gejami:

Jane Fonda: „Oj, tak. Do diabła, tak! Gdy byłam młoda, to prezentowałam właśnie ten typ dziewczyny, z którą niektórzy geje chcieliby „nauczyć się” heteroseksualizmu. Bardzo znany aktor – nie wymienię nazwiska – poprosił mnie o rękę! Owszem, pochlebiało mi to, ale zapytałam: „Ale dlaczego?”. To był 1964 rok. I on nie był jedyny, interesujące to jest… Z innym facetem mieszkałam dwa lata, gdy się okazało, że on cały czas ze mną próbuje stać się hetero… Tak więc znam sprawę również od strony intymnej…”

Lily Tomlin: „Nie, ja z gejami nie randkowałam. Ale miałam dziewczyny, które randkowały! To było w czasach studenckich – zwierzały się: no, ale dlaczego ten – tu padało imię – nawet jeszcze mnie nie objął, nie przytulił? A tańczy tak rewelacyjnie! I w ogóle jaki przystojny, wysoki, blond grzywa. Wyglądamy jako para doskonale. No, ale właśnie – tylko wyglądali (śmiech).”

Jane Fonda o Harveyu Milku:

„Harvey był taki radosny, nieustannie się śmiał! Współpraca z nim – gdy walczyliśmy o odrzucenie Propozycji 6 (zakaz pracy dla homoseksualnych nauczycieli – przyp. „Replika”) w San Francisco – to była sama radość. Ciągle żartował, wszyscy go uwielbiali. A jak już szliśmy razem do gejowskiego klubu… O, mój Boże!...”

Czy wiedzą, dlaczego geje darzą specjalną sympatią starsze kobiety?

Lily Tomlin (lat 75): „Może się mylę i będę musiała to odszczekać, ale nie jest tak, że geje mają specjalne miejsce w sercu dla starszych pań, bo one są bardziej śmiałe, bardziej zuchwałe?”

Jane Fonda (lat 77): „To pytanie jest tak wzruszające, że zaraz chyba będę płakać. Myślę, że Lily ma rację. Kobiety „w pewnym wieku” są odważniejsze, bardziej przebojowe, większe niż życie. A geje kochają „odważniejsze i bardziej przebojowe, nie? Cholera wie, ale może?

Czy spodziewały się, że jednopłciowe małżeństwo staną się rzeczywistością za ich życia?

Tomlin (od dwóch lat żonata z partnerką, z która jest od 44 lat): "Nie. Nigdy."

Fonda: "Ja też nigdy. I jestem optymistką w tej kwestii. Podoba mi się ta argumentacja sędziego Kennedy’ego, że brak jednopłciowych małżeństw to nie jest nawet dyskryminacja ze względu na orientację seksualną, tylko ze względu na płeć*."

*Sędzia Sądu Najwyższego USA Anthony Kennedy argumentuje: "jeśli Susan kocha Toma, to bierze z nim ślub, jeśli tylko on się zgodzi. A jeśli Toma kocha John, to ślubu być nie może - nawet jeśli John się zgodzi - bo jest mężczyzną. Czyli to dyskryminacja ze względu na płeć."

Premiera serialu „Grace and Frankie” z Fondą i Tomlin miała miejsce w zeszły piątek.

Cały wywiad TUTAJ.

Opera mydlana Days of Our Lives - Will



Nie żyje B.B. King, muzyk nazywany "królem bluesa". Artysta zmarł w wieku 89 lat. O jego śmierci poinformował jego prawnik. B.B. King zmarł 14 maja w Las Vegas. (onet.pl)



Po raz pierwszy spot nakręcony przez dzieci Bronisława Komorowskiego oraz ich przyjaciół. Tego dotąd w polskich kampaniach nie było. Dzieci prezydenta od początku jego działalności politycznej zawsze pozostawały w cieniu. Z własnej woli. Teraz postanowiły wesprzeć ojca. Publicznie. (300polityka.pl)



Anna Wintour w programie Late Night z Seth Meyers, wzięła krytyki uczestników gali Met.



Jane Fonda i Lily Tomlin, gościły w programie Andy Cohena.



Jane Fonda 77 letnia ikona kina, gościła w programie Ellen DeGeneres




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz