wtorek, 26 maja 2015

Ploty: dziś w tv, Mans Zelmerlow, Becoming Us: Testimonial, Wicemiss Polski na wózku ...


Współczesna rodzina 6, odc. 9 o 10:00 i 14:55 na HBO Comedy. Glee 2, odc. 14 i 15 o 11:30 na Fox Comedy. Ekipa z Newcastle 10, odc. 6 i 7 o 22:00 na MTV Polska. E! News o 22:00 i 22:45 na E! Entertainment. Dobra robota, odc. 5 o 00:00 na E! Entertainment. Zakazana miłość, odc. 372 o 20:10 na Romance TV HD.

Replika: W zeszłym roku powiedziałem coś bardzo głupiego na temat homoseksualizmu i to się za mną ciągnęło mimo, że wielokrotnie przeprosiłem - ale w sobotę poczułem, że gejowska społeczność przyjęła moje przeprosiny. Wielkie dzięki dla wszystkich moich fanów gejów" - powiedział na konferencji prasowej Mans Zelmerlow, szwedzki zwycięzca tegorocznej Eurowizji.



Jego parodia klipu Miley "Wrecking ball" wydaje nam się słodka - heteryk latający nago na gali gejowskiego magazynu to jest jednak coś...



Becoming Us: Testimonial, zwiastun dokumentu opowiadający o nastolatku Benie i jego ojcu który czuję się kobietą.



Wicemiss Polski na wózku do hejterów: sami usiądźcie na wózku i zobaczcie, jak to jest!



Witkowski: "Show biznes mnie wzmocnił"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz