wtorek, 5 maja 2015

Bal maturalny gej i hetero, Yes 2 Love - The Nualas, stadion Dodger - "kiss cam"


Anthony Martinez i Jacob Lescenski
Replika: Grzegorz podzielił się z nami swoim wspomnieniem ze szkolnego balu - jedna niesamowita anegdota:

"Witajcie, Nie była to studniówka, tylko jakiś mały bal – nawet nie bardzo pamiętam. Rok szkolny 1994/1995, chodziłem wtedy do ósmej klasy szkoły podstawowej (gimnazjów jeszcze nie było, Grzegorz miał 15 lat). Nasza szkoła była mała, klasy około 10-osobowe, dużo więcej chłopaków, niż dziewczyn. Mała miejscowość.

Nie tańczyłem, siedziałem gdzieś na ławce, gdyż wszystkie dziewczyny były zajęte. I wtedy, nagle podszedł do mnie mój kolega z klasy i… zaprosił mnie do tańca! Powiedział, że skoro dziewczyny mogą tańczyć jedna z druga i to jest OK., to dlaczego nie my?

Nikt nie wiedział wtedy, że jestem gejem. On też nie. Ale tańczyliśmy przytuleni do siebie, a ja czułem się jak w siódmym niebie:).

Nikt źle nie zareagował, tak jakby nas nie zauważono. Dziś ten mój kolega jest szczęśliwy z żoną, ma dzieci, a ja jestem szczęśliwy z moim facetem. Między nami nigdy nic nie zaszło, oprócz tego jednego tańca – zwykłego, ale dla mnie bardzo znaczącego tańca. Dzięki.
Pozdrawiam Grzegorz

Grzegorz, zazdrościmy takiego doświadczenia! Pozdro dla Ciebie, dla Twojego partnera życiowego oraz dla partnera od tamtego tańca".

Jeszcze jesteśmy przy hetero i homo balach, amerykański duet para hetero i gej Anthony Martinez i Jacob Lescenski, Teen Vogue zrobił krótki reportaż z balu.



Klip muzyczny Yes 2 Love - dziewczyn The Nualas, klip który też wspiera małżeństwa jednopłciowew Irlandii.



Los Angeles na stadionie Dodger, wśród “cam kiss” pocałunek na ekranie, był jeden "pocałunek gejowski", widać nawet zmiany na stadionie dziś pocałunek jednopłciowy nie szokuje, jeszcze kilka lat temu 2000 na tym stadionie para lesbijek została wyrzucona z stadionu za pocałunek. (Deadspin)



1 komentarz:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń