niedziela, 15 grudnia 2013

Smutna wiadomość śmierć lesbijki Lisy, która spełniła marzenie o ślubie



Ostatni miesiącu, pisałem o ślubie Lisy Dumaw i Therese Pieper. Jak pojechały do Nowego Jorku, aby być prawnie małżeństwem. Małżeństwo było szczególnie pilne, jak Lisa walczy z rakiem. Pobrali się w domu ich kuzynów, Kristen Eberhard i Bill Miles.

Jest smutna wiadomość Lisa straciła walkę z rakiem i zmarła w dniu 11 grudnia.

Kristen Eberhard pisze: "Moja piękna kuzynka straciła walkę z rakiem dzisiaj - jednak jej wpływ na życie dotknęła jej miłości, jej uśmiech, jej współczucie i jej łaski. Jestem zaszczycona, ją znałam. Jestem zaszczycona, że żyjemy w państwie, które pozwoliło jej spełnić marzenie - poślubiła swoją kochającą partnerkę przed śmiercią".

Ale jest też tragiczne informacja Lisy i Therese małżeństwie nie chce uznawać biuro koronera Boulder odnotować w świadectwie śmierci Lisy że była małżeństwie. Zamiast tego zaproponował, aby umieścić "związek partnerski."

Kristen odpowiedziała mówiąc: "Moja kuzynka nie latała po kraju, na łożu śmierci, podróży przez terminali lotniczych w wózku inwalidzkim ... mieć związek partnerski w akcie zgonu".

Spoczywaj w pokoju.  Niech święci Aniołowie jak najprędzej zaprowadzą ją z ciemności do wiekuistego światła. Przez Chrystusa, Pana naszego. Amen.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz