niedziela, 4 listopada 2012

Naprawdę nie zasługują geje i lesbijki na równe prawa


Czy na prawdę nie możemy mieć równy praw, czy biskup ma prawo odbierać prawa po rzekomo zagraża im.

Czy nasz przeciwnik jest dumny że nie możemy widywać w szpitalu naszych partnerów/partnerek, być szczęśliwi są nasi przeciwnicy dumni z siebie.

Gdy tak im zakazie odwiedzać w szpitalu mąż nie może odwiedzić żonę w szpitalu, jak poczują się.
Czy mogą wyobrazić sobie ich związek jest nie legalny, twoja rodzina nie jest rodziną tak naprawdę i nie zasługujesz na żadne praw.

Jak zareagują taki Tusk, Terlikowski, Kaczyński ... są osobami drugiej kategorii obywatelami, poniżani wyzywani dobrze czuli się.

Wiem, że ludzie cierpią, bezrobocie gospodarka idzie w dól. Tak, ludzie cierpią, ale geje i lesbijki też cierpią przez setki lat i jesteśmy bardzo zmęczeni już, że tylu nasi braci i sióstr cierpi.

Zmęczony i płacze jak widzie codziennie przemoc, pogarda, śmieją się nam prosto oczy jak cierpimy, czas powiedzieć stop przemocy powinna już skoczyć.

Mam dość być obywatelem drugim drugiej kategorii, wyśmiewany, wiele nas podobnie czuje się. Czas uświadomić wszystkim przemoc jest zła.

Jestem równy i będę walczyć o swoje prawa. Teraz jest czas zrobić coś słyszę od każdego polityka w Polsce, nie zasługujemy naprawa równe prawa, tylko na jakieś część praw.

Nie spojrzą mi nam w oczy i też powiedzieć im naszym wrogom, jak czuli się by tak jak nas traktują.
Nie nasze dzieci powiedzą im jak ich rodzice są traktowani jak jako druga kategorii obywateli.

Pęka mi serce jak widzę i prześladowanie nastolatków lgbt czas zastanowić, naszą polityką równości.
Czy nękanie kogoś i poniżanie tylko jest homo, to normalne, traktuje się człowieka gorzej niż gówno. Ile życia zostało utracone, przez przemoc.

Rzekomo jesteśmy większość katolikami, czy naprawdę Chrystus kazał prześladować, czy kochać, czas wrócić do słów Chrystusa.

Albo wierzymy jakiegoś innego Chrystusa i Boga, jakiegoś sadystę czy chcemy zająć jego miejsce, nieraz widzę z ambony używa fałszywego języka chcą być Bogiem księża, politycy.

Wiem czytelniku wkurwiam cie, nienawidzisz mnie zastanów się o tym dlaczego mnie nienawidzisz.

Trochę akcja w związku miłości, więcej zdjęć na profilu Facebook, mam pytanie na prawdę nie zasługują na prawa równe.

Marta i Barbara piszą: "Dano nam uwierzyć, ze w związku z miłością można na nowo odkrywać szczęście i cieszyć się nim. Dziś każde doświadczenie z przeszłości składa się na solidny fundament tego co razem budujemy na przyszłość. A każdy kto nie chwycił tej szansy w przeszłości niech zwyczajnie życzy nam powodzenia."

Tomasz i Jedrzej. Kiedy 3 lata temu poznałem Tomka, moje życie przewróciło się do góry nogami, opuściłem mój ukochany Kraków i wyprowadziłem się do niego do Wielkiej Brytanii. Dziś jesteśmy zaręczeni i planujemy wspólne życie za granica. Oczywiście, ze wspieramy związki partnerskie w Polsce. Żeby nikt nigdy nie mógł więcej powiedzieć żadnemu homoseksualnemu obywatelowi/elce RP takiemu jak my, ze jego emigracja nie będzie dla kraju żadna strata.

Dlaczego zawarcie związku jest ważne: podnieśliśmy tą kwestię w czasie konsultacji społecznych przed wprowadzeniem węgierskiej ustawy, a potem okazało się, że rzeczywiście ten aspekt ma wielkie znaczenie: otóż sam jestem nauczycielem i wychowawcą, wraz z mężem od czterech lat opiekujemy się (dziesięcioletnim obecnie) chłopcem jako "ojcowie zastępczy".

"Od prawie dwóch lat razem... ogrodnik i fizyk, Tomek i Filip, mąż i mąż. No właśnie... mąż i mąż... może już niedługo formalnie."

Agnieszka pisze: "My oczywiście też jesteśmy za! Może i nam uda się wziąć ślub, o którym obie tak marzymy, w Polsce:) pozdrawiamy bardzo ! Love is love ;))

Agnieszka i Pati"

W związku z miłością napisała Patrycja: "Witajcie, moja Gosia wysłała do Was nasze butkowe zdjęcie, a ja chciałam jak najbardziej potwierdzić, że jesteśmy za :)

1 komentarz:

  1. Ciekawe dlaczego nie chrzanisz o prawie do adopcji bobasów. Boisz się?

    OdpowiedzUsuń