sobota, 4 sierpnia 2012

Piosenkarz Mika ujawnia że jest gejem


Metro Weekly
"Jeśli zapytacie mnie jestem gejem, powiem tak. Czy te piosenki o związku z mężczyzną? Powiem tak. I to tylko dzięki mojej muzyce, znalazłem siłę, by pogodzić się z moją seksualnością. To jest moje prawdziwe życie."

Piosenkarz Mika wychodzi w pełni w ekskluzywnym wywiadzie dla Instinct magazynu. Do tej pory mówił że jest biseksualny. To też przez to może żeby nie stracić fanów i strach przed ludźmi złymi.

trochę o nim Mika urodził się w Bejrucie (Liban). Jest jednym z pięciorga dzieci Libanki i Amerykanina. Kiedy miał rok jego rodzina opuściła pochłonięty wojną kraj.

Przeprowadzili się do Paryża. W wieku 7 lat napisał pierwszą piosenkę, która opisywała pianino w fatalnym stanie, które nazywało się "Angry".

Kiedy miał 9 lat, wraz z rodziną przeprowadził się do Londynu. Tam uczęszczał do Lycée Français Charles de Gaulle. Później uczęszczał do Westminster School i do Royal College of Music.

Był szkolony przez profesjonalistkę opery rosyjskiej Allę Ardakovą (Ablaberdyevą). Występował w Operze Królewskiej (Royal Opera House), pisał muzykę dla Brytyjskich Linii Lotniczych i fragmenty muzyki do reklamy gum Orbit. W radiu pojawił się po raz pierwszy w show Dermot O'Leary's w BBC Radio 2 w październiku 2006. (wikipedia)

To następna wielka gwiazda ujawnia że jest gejem. Zawsze uwielbiałem jego muzykę.


Mika nowy jego album Celebrate:

1 komentarz:

  1. O! To dobrze! ;)) Czyli wygląda na to, że mam jakieś tam wyczucie. I kolejne "czyli" się nie okłamywałem na siłę :D :))

    OdpowiedzUsuń