piątek, 17 sierpnia 2012

Słowacka partia wolność i solidarność, planuje "związki partnerskie", Aktor Ezra Miller, wyznaje że jestem queer, Związki partnerskie w Niemczech legalne?


Słowacka partia opozycyjna wolność i solidarność, zamierza złożyć projekt tak zwane związki partnerskie przyszłym miesiącu. Związki partnerskie mają być dla par homoseksualny i heteroseksualny. (Pink News)

Ale trzeba pamiętać że Słowacki parlament dwukrotnie odrzucił projekty związków partnerskich w 1997 i 2000 roku. Parada odbyła się jedna dobrze pamiętam, pierwsza która miała odbyć 2010 roku odwołano z powodu gróźb nacjonalistyczny grup.

Opozycyjni niemieccy socjaldemokraci poparli inicjatywę liberalnej minister sprawiedliwości Sabine Leutheusser-Schnarrenberger, która chce zrównania praw małżeństw i związków partnerskich, w tym przyznania tym ostatnim prawa do adopcji dzieci. (Money.pl)

Zdaniem wiceprzewodniczącej frakcji SPD Christine Lambrecht równe traktowanie małżeństw i związków partnerskich osób tej samej płci powinno mieć miejsce już od dawna. Dotychczas pary homoseksualne były zmuszone walczyć o równe traktowanie przed sądami. - Należy wreszcie skończyć z przyznawaniem równych praw krok po kroku na podstawie wyroków sądowych - powiedziała Lambrecht niemieckiej agencji dpa.


‎"Jestem queer. Mam przyjaciół wielu różnych płci i orientacji. W nikim nie jestem zakochany, próbuję dopiero rozgryźć, o co chodzi w związkach. Desperackie dążenie do monogamii wydaje mi się dość nieodpowiedzialne, a obserwuję coś takiego u niektórych moich równieśników. Tyle na razie mam do powiedzenia w kwestii czy mam chłopaka, dziewczynę, czy może kogoś jeszcze innego" - powiedział Ezra Miller, 20-letni aktor, który zrobił furorę zeszłoroczną rolą w filmie "Musimy porozmawiać o Kevinie".

We wrześniu odbędzie się premiera filmu "Perks of being a Wallflower", w którym Ezra gra Patricka, geja, przyjaciela głównego bohatera. Film nakręcono na podstawie - dostępnej u nas - powieści "Charlie" Stephena Chbosky'ego.

Na zdjęciu Ezra Miller w filmie "Musimy porozmawiać o Kevinie". (Replika)

Zwiastun The Perks of Being a Wallflower:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz