sobota, 27 lutego 2021

Matki, ojcowie, bracia i siostry wspierają swoi członków LGBT - pokazują miłość i akceptację



zdjęcie - Aktywista i były ksiądz Łukasz Kachnowicz z swoim bratem 

Nowy projekt Lambdy Warszawy "Brat, Siostra, bądź sobą!".  Kampania jest skierowana do rodzeństwa osób nieheteronormatywnych. Ma zachęcać do reagowania na homo i bi-fobię w rodzinie oraz do wspierania osób nam najbliższych.  Pierwszym miastem, w którym pojawiły się nasze bilbordy promujące akcję jest Radom.

Niestety jeden z nośników został już zniszczony, co tym bardziej pokazuje nam relewantność naszego projektu.  Podziel się historią swojego coming outu lub opowieścią z perspektywy osoby, której brat lub siostra powiedzieli o swojej tożsamości seksualnej/płciowej. 

Wejdź w zakładkę historie nieheteronormatywne na www.badzwsparciem.pl i dowiedz się więcej.  Inicjatywa realizowana jest dzięki współpracy Tech Soup Europe.


Adam i jego brat gej Michael Levine, Adam wielokrotnie występował w kampania na rzecz LGBT.



Scotta Evansa jego brat Chris Evans. Chris jest również aktorem, znany z roli w operze mydlanej One Life to Live czy w serialu Fringe.



Colton Haynes który także ujawnił się także aktor i model ma brata geja, Josh, jest żonaty Scottem i mają córkę.


Anne Hathaway i jej brat gej Michael Hathaway, Anna robi wiele dla swojego brata Michała, w tym porzuciła Kościół katolicki wraz z resztą swojej rodziny, za homofobie odeszli od kościoła.


Cyndi Lauper i jej siostra Ellen Lauper, Cyndi od wielu lat jedna z wielu lat i wielki przyjaciół LGBT, ostatnio bardzo przejęła losem młody LGBT bezdomny którym pomaga.


Christopher Ciccone brat Madonny. Jest jeden z pięciu rodzeństwa Madonny, Christopher był też jej dekoratorem domów, był także jej tancerzem, asystentem, oraz osobistym stylistą. Christopher od wydanej jego książki, Life With My Sister Madonna. Christopher twierdzi, że on i jego siostra oddalili się z powodu też miedzy innymi jej byłego męża Guy'a Ritchie.


Eamon Farrell brat Colina Farrella, kiedy jego starszy brat Eamon brał ślub to on był drużbą jego. Colin i Eamon są bardzo blisko, a nawet mieszkają koło siebie w Sandymount, południowej części Dublina. Eamon, jest instruktorem tańca i założył szkole tańca w Dublinie. Colin wiele razy walczył o akceptację, czy ostatnio w Irlandii referendum małżeństw to jeden z wielu wspierał i walczył o równość.



David Jones, brat Catherine Zeta Jones. David jest wiceprezesem Anschutz Entertainment Group


Daniel O'Donnell, i jak siostra Rosie O'Donnell, są homoseksualni. Daniel jest politykiem był jeden z wielu kongresmenem Nowojorskim, który pomógł uchwalić małżeństw jednopłciowe w stanie Nowy Jork, jest swoim partnerem John Banta, ponad 30 lat. Ceremonia ich ślubna był wśród gości Gubernator Nowojorski Andrew Cuomo.


Aktor Ryan Kwanten znany z czystej krwi ma brata Lloyd Kwanten, “[Lloyd] miał około 18 lat, gdy ujawnił się jest gejem, i mogę szczerze powiedzieć, od tego dnia, jest, lepszym człowiekiem”. Obecnie Lloyd jest lekarzem.


Mel Gibson który jest idolem dla katolików, ma brata geja Andrewa, on go akceptuje, oboje bracia wspierają się.


Matlin Marc brat Marlee Matlin znana z serialu The L Word. Marc mieszka w Chicago wraz ze swoim partnerem Jay Goldstein.


Aktor Tom Arnold ma też brata geja Chris Arnold, który jest żonaty swoim partnerem.


Piosenkarka Ariana Grande, ma brata Frankie Grande, też ujawniła, że ona odeszła od kościoła katolickiego z powodu swojego brata, który jest nie akceptowany przez kościół za to że jest gejem.

Jej brat Frankie Grande, znany z amerykańskiej wersji Big Brothera. Ariana Grande powiedziała dla Telegraph:„Gdy mojemu homoseksualnemu bratu powiedziano “Ciebie Bóg nie kocha”, pomyślałam: “OK., to nie jest cool”.

Powiedziała dla Metro w zeszłym roku: „Usłyszałam z kręgów kościelnych, że Kanciastoporty to gej i grzesznik. Potem Harry Potter – też grzesznik. No, i kobiety, które rozwijają kariery zawodowe – grzesznice. Pomyślałam: dość! Najpierw geje i lesbijki, potem Kanciastoporty, Harry Potter… Powiedziałam Kościołowi: wynocha! Tego już było za wiele. Musiałam poszukać innej religii”


Richard Gere który ma brata geja, wyznał że dlaczego był przeciwko zakazu małżeństw w Kalifornii. “Mój brat jest gejem i ożenił się w tym krótkim okresie, kiedy pozwolono małżeństwa homoseksualne w Kalifornii,” Gere powiedział w 2009 roku “Ma dwóch wspaniałych dzieci i jest wspaniałym ojcem.”


Bracia Jordan i Jonathan Knight z New Kids on the Block, Jonathan kilka lat temu ujawnił się jest gejem, dodatkowo choruje na zaburzenie lękowe. W 1993 roku z powodu stresu i depresji popadł w załamanie nerwowe i postanowił odejść, z zespołu. Walka z depresją trwała trzy lata, aż wreszcie w 1997 roku Jonathan założył własną firmę Real Estate Developement Company i niedługo później wybudował swój dom w Essex M.A.


TJ Osborne, połowa duetu country The Brothers Osborne, ujawnił się jako gej w wywiadzie dla magazynu TIME. Brat TJ, John, opublikował wideo na Instagramie, wyrażając swoją dumę brata kim jest.



Nie można zapomnieć o Chaz Bono i Cher, na początku było Cher trudno zaakceptować ma syna, nie córkę. Dziś silnie walczy o prawa osób LGBT, wielokrotnie wypowiedziała ostrym tonie co myśli o polityce Trumpa.



David Arquette aktor były mąż aktorki Courteney Cox, ma brata oficjalnie siostrę Alexis Arquette.


Garth Brooks, jeden z najbardziej znanych amerykańskich wokalistów i autorów piosenek country, ma siostrę lesbijkę Betsy Smittle.


Robert De Niro wyreżyserował biograficzny film o swoim ojcu geju, Roberta De Niro, Sr, w polsce znany dokument z HBO Polska.



Dwóch wujków Josha Hutchersona byli gejami i zmarli na AIDS.


Chloë Grace Moretz, gwiazda m.in. “Kick Ass”, “Carrie” i “Sils Maria”, w wywiadzie dla magazynu “Nylon” opowiada o dyskryminacji, jakiej doświadczali jej dwaj starsi bracia - obaj geje - Colin i Trevor.

“Miałam 11 lat, gdy oni się wyoutowali. To jest czas, gdy zaczynasz bardzo uważnie obserwować nie tylko najbliższych, ale otoczenie wokół siebie, porównujesz się do innych. Dzieciaki zaczynają gadać o całowaniu się, ktoś tam już próbował jakichś pierwszych pocałunków - i zaczynasz kojarzyć, czym jest seksualność. Patrzyłam na braci i widziałam, jak oni się bali całej tej sfery, to było okropne. Byli ciągle wyzywani od "pedałów”, strasznie mnie to wkurzało. Wstawiałam się za nich, ile mogłam, ale czułam się bezsilna wobec ciągłego nękania. Te wyzwiska mają na celu segregację ludzi. Więc już od bardzo młodego wieku byłam fighterką o prawa mniejszości, prawa kobiet, prawa człowieka po prostu"

“Ja też mam czterech braci. Dwaj z nich są gejami, a dwaj - hetero. Ci pierwsi byli traktowani okropnie w czasach dorastania - zanim zrozumieli, jak należy sobie radzić z calym tym hejtem. Wszelkich moich fanów - jeśli tylko są wśród nich tacy, którzy powiedzą coś złego o moich braciach - zablokuję, a hejterskie komentarze skasuję”



Aktorka i reżyserka Lena Dunham znana miedzy innymi z serialu Dziewczyny od HBO, ma siostra Grece która jest homoseksualna.

Zdobywca Oscara aktorka jej syn ujawniony Sam Greisman, która wiele razy pokazuje wsparcie synowi i walki o prawa LGBT. Pokazuje matki która walczy o prawa i akceptację dla swojego syna.



Magic Johnson jeden z słynny koszykarzy ma syna AJ który jest gejem, miedzy innymi znany programów E!.


Roseanne Barr, która ostatnio robi więcej szkód nie pożytku, ale ona ma brata Bena i siostrę Geraldine oboje są homoseksualni.


Kevin Smith wspiera swojego brata Dona



Susan Saradon jedna wielki gwiazd Hollywood ma syna Miles Robbins. Susan Sarandon: Miles jest muzykiem, DJ-em i często występuje w sukienkach. Im więcej kredek masz w swoim piórniku, tym lepiej. Im bardziej jesteś skłonny do rysowania nimi tego, co chcesz, a nie w konturach ustalonych przez innych, tym lepiej.

Miles Robbins: "Mała wypowiedź mojej mamy na temat moich sukienek wywołała taki rozgłos! Nasze zdjęcia pojawiły się we wszystkich mediach w USA. Nawet nie wiedziałem, że prasa ma tyle moich fotek.

Czy naprawdę to jest aż tak niesamowite, że facet nosi sukienkę?

Tak, owszem, czasem lubię założyć sukienkę. A np. krawatów nie noszę nigdy. Podobają mi się sukienki, ale nie są sygnałem, że chciałbym zademonstrować jakąś płciową czy seksualną odmienność. Absurdem byłoby myślenie, że facet w sukience musi być gejem, bi lub trans.

(...) Szczerze mówiąc, nie wiem w ogóle, po co jest informacja o płci w dokumentach. (...)

Nie identyfikuję się jako osoba LGBT, ale do tradycyjnego heteryka jest mi bardzo daleko. Zobaczmy: nie kręci mnie piłka nożna, uwielbiam małe zwierzątka, lubię gotować oraz piec ciasta, słucham Joanny Newsom i umiem szyć. Uwielbiam hokeja. (...) Jeśli chodzi o seksualność, to nigdy nie uprawiałem seksu z facetem, ale z kilkoma się całowałem. Niemniej, moje części intymne reagują na kobiety. Bardzo. Ale znów: oglądając 'Twin Peaks' w łóżku z moją dziewczyną, zakochałem się na zabój w agencie Cooperze.

Mocno wierzę w koncepcję, zgodnie z którą możesz pozwolić sobie na interesowanie się tym, co cię interesuje - pomimo różnych podpowiedzi społeczeństwa, co wypada, a co nie" - Wysokie Obcasy.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz