wtorek, 2 lutego 2021

Wieści LGBT: Nowa Replika, Stanley Tucci, Anderson Cooper, WOŚP, Terapia repratywna, Turcja ...



Na okładce Repliki Franek Broda, 18-letni gej, aktywista oraz… siostrzeniec premiera Morawieckiego!

Mówi o tym, czy rodzice poznali jego partnera: "Nie, ale tylko dlatego, że on nie chciał. Zaprosiłem go nawet na święta, ale odmówił, nie był na to gotowy. A rodziców postawiłem przed faktem dokonanym. Powiedziałem, że zapraszam mojego chłopaka na święta i tyle. Oni nie mieliby chyba dużego problemu, ale... nawet gdyby tak było, to bym powiedział: „Sorry, moje rodzeństwo przychodzi ze swoimi partnerami na święta, a ja nie mogę?”

Mówi o tym kto wg niego powinien rządzić Polską: "Dla mnie w Polsce nie ma idealnej partii, która pasowałaby do mnie. Najbliżej mi jest jednocześnie do Nowoczesna i Lewica. Jeżeli miałbym wskazać osoby, które według mnie mogłyby rządzić tym krajem, to byłby to Krzysztof Śmiszek, a drugą Adam Szłapka."

Mówi o szkolnej homofobii:  "W pierwszej klasie liceum przyszedłem do szkoły z pomalowanymi ustami, wśród uczniów były oczywiście osoby, które dziwnie na mnie patrzyły. To zdarza się zawsze – są znajomi, którzy uważają to za chorobę, którzy sądzą, że to się jakoś leczy i z lubością używają wyzwiska „pedał”. Gorsza reakcja spotkała mnie ze strony jednej z nauczycielek. Widząc moje pomalowane usta na zajęciach, przy całej klasie poprosiła, czy mógłbym to zmyć, bo jej się to nie podoba. Nie chciałem się z nią kłócić, wszczynać burd, zrobiłem to, mówiąc, że następnym razem, jak jej się to nie będzie podobać, to niech zamknie oczy."

Pinksixty news wiadomości LGBT - Czterech uczniów zostało aresztowanych w Turcji za dzieło sztuki, które podobno przedstawiało tęczowe symbole LGBT obok obrazu świętego islamskiego miejsca.

Prezydent Turcji Recep Tayyip Erdoğan pochwalił młodych ludzi ze swojej partii za to, że nie są LGBT+ i piętnują LGBT młodzież jako „wandali” i nazwał LGBT trują młodzież. 

Niektórzy mieszkańcy Ballarat obudzili się w zeszłym tygodniu i znaleźli w swojej skrzynce pocztowej ulotki od Australijskiego Stowarzyszenia Rodzin, twierdząc, że nowa ustawa Victorii o zakazie praktyk leczenia homoseksualizmu „ograniczy prawa rodziców”. Fundamentaliści chrześcijańscy protestowali przeciwko im prawa leczenia z homoseksualizmu. 

Wśród osób którzy nie chcą zakazać leczenia homoseksualizmu są katolicy biskupi, piszą list skierowany do władz australijskiego stanu Wiktoria, w którym protestują przeciwko wprowadzeniu ustawy dyskryminującej, ich zdaniem, katolików i wolność wyznania. Pod koniec ub. roku władze stanowe zaprezentowały projekt prawa, który uznaje za przestępstwo działania mające na celu zmianę orientacji seksualnej gejów i lesbijek, także te oparte na modlitwie. Projekt nowego prawa stanie się prawdopodobnie przedmiotem debaty parlamentarnej w tym tygodniu.


Uznany aktor Stanley Tucci znany z filmach taki jak „Julie i Julia”, „Diabeł ubiera się u Prady”. Tucci rozmawia z CBS o swoim najnowszym filmie „Supernova” (o parze homoseksualistów w średnim wieku borykającej się z wczesną demencją jednego z partnerów).


Q News Tonight


Suma deklarowana to 127 495 626 zł, w tej chwili na koncie mamy ponad 24 miliony złotych i cały czas liczymy - powiedział Jurek Owsiak na poniedziałkowej konferencji prasowej. To o 12 mln więcej niż rok temu.


Gdy zwolennicy teorii spiskowych QAnon niszczą, Amerykę Anderson Cooper z CNN starał się zrozumieć niektórych ludzi, którzy w końcu poparli masowy ruch spiskowy, i wydawał się zaskoczony, gdy dowiedział się, że był kluczową postacią dla wyznawców spisku.

Jeden były zwolenników QAnon wierzył również, wiele kłamstw, że Cooper zjada dzieci za to przeprasza. (towleroad)


Democracy Now! wiadomości w perspektywy lewicowe 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz