środa, 1 stycznia 2014

Ploty: Syn gracza NBA o wyjdzie z szafy, Wieści z Showbiznesu, Anna Kendrick śpiewa dla Shirley MacLaine, One wolą młodszych, Czesław Mozil kontra Ryszard Nowak ...



Syn gracza NBA Isaiaha Thomasa, mówi jak wyznał jest gejem rodzicom. Wyszedł jako gej w roku 2008, drugim roku w college'u. Moi rodzice lubią mówić, że zawsze wiedzieli, że jestem gejem. Zawsze wiedziałem, że będę akceptowany przez nich. Dorastając, miałem gejów wujków, jak każde dziecko w Ameryce. Nigdy nie byłem tak przerażony, że moi rodzice będą mnie unikać lub wyrzekną mnie - opowieści grozy, które słyszałem. Byłem zdenerwowany, "Czy moi przyjaciele będą akceptować mnie? po jestem znany dzieckiem ojca sportowca" wyznaje Zeke Thomas dla Out Magazine.

Czesław Mozil w programie "20m2 Łukasza" powiedział, że zdarzyło mu się uprawiać seks w kościele. Teraz może mieć problemy, bo Ryszard Nowak z Ogólnopolskiego Komitetu Obrony przed Sektami i Przemocą oskarża go o obrazę uczuć religijnych i właśnie złożył zawiadomienie do prokuratury - Na Temat.pl

Days of Our Lives odcinek Will i Sonny

Anna Kendrick śpiewa dla Shirley MacLaine w centrum Kennedy, która Shirley została uhonorowana przez Kennediego centrum

"One wolą młodszych" to spotkania z trzema kobietami, dla których przeżyte lata to jedynie liczba, a duża różnica wieku w relacjach z mężczyznami nie ma żadnego znaczenia. 53-letnia Jude, 65-letnia Stephnie i 76-letnia Hattie wciąż przejawiają nienasycony apetyt na młodszych partnerów, choć takie związki mają swoje minusy.



Wieści z Showbiz według AP:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz