czwartek, 16 stycznia 2014

Ploty: Duncan James zaprzecza że był w związku z Lee Ryan, Billie Jean King w programie Colbert Report. Dziecko diabła przeraża miasto ...


 Duncan James i Lee Ryan dla Attitude 
Replika Lee Ryan z boysbandu Blue wyjawił w "Celebrity Big Brother": "Tak, byłem z facetami. Chyba każdy eksperymentował, nie? Tak, tak, jestem doświadczonym seksualnie gostkiem, ha ha. Chociaż nie mógłbym być chyba w stałym związku z mężczyzną".

Brytyjskie portale plotkarskie już następnego dnia pisały, że Lee Ryan i jego kolega z zespołu Duncan James byli parą. Duncan wyjaśnił: "Kocham Lee, ale nie, nie do tego stopnia. On jest dla mnie jak brat, to byłoby kazirodztwo. Nigdy nawet nie dotknąłem jego fiutka, chociaż go widziałem. Przysięgam z ręką na sercu: nawet spałem z Lee, ale nic nie robiliśmy. A że mieliśmy razem trójkąciki, to chyba każdy wie, nie?"

Na to dziś odezwała się mama Lee: "Nie miałam pojęcia, że Lee jest biseksualny. Dowiedziałam się z TV. Uważam, że to fantastycznie, że młodzi ludzie mogą publicznie mówić swobodnie o swej seksualności bez strachu, że spotka ich za to jakiś ostracyzm. Dotąd myślałam, że Lee to jest raczej wyłącznie "pies na baby", okazało się, że nie tylko - jako jego kochana mamusia będę mu kibicowała zawsze"

Fajny nius na początek dnia też byśmy sobie życzyli podobnego luzu u nas...

Był biseksualistą, seksoholikiem, narkomanem i zwolennikiem ugody z Hitlerem. Chciał zostać królem Polski, ale zginął w 1942 r. w tajemniczej katastrofie lotniczej. Jerzy, diuk Kentu - młodszy brat królów Edwarda VIII i Jerzego VI, stryj Elżbiety II

Biseksualizm dziś mało kogo dziwi, ale przed II wojną światową w Anglii można było za to trafić za kratki. Diuk z partnerami - także męskimi prostytutkami - został parę razy zgarnięty przez policję w centrum Londynu. Gdy okazywało się, kim jest naprawdę, szybko zwalniano go do domu (czyli do pałacu) - Onet.pl.

Dziecko diabła, po Nowym Jorku, tak zwane promocja filmu Devil’s Due. ps to może zaginione dziecko jednej posłanki z PIS od jałowy związków.


Marcin Tyszka i Dawid Woliński znają się dobrze od wielu lat. Gdy fotograf jest w Warszawie, chętnie się spotykają. Niedawno wybrali się razem na wakacje do Tajlandii. Zobaczcie, co Marcin mówi o ich przyjaźni.


Macklemore i Ryan Lewis śpiewają w Nowojorskim autobusie

Billie Jean King w programie The Colbert Report

Babcia z Anglii swoje urodziny na 100 lat dostała striptizera

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz