sobota, 6 kwietnia 2013

Aktorka Belinda Carlisle o swoim synu geju



Replika: „Mój syn wyoutował się przede mną, jak miał 14 lat. To nie była wielka niespodzianka, miałam już pewne wskazówki wcześniej – jak miał 7 lat, to osiem czy dziewięć razy musiałam iść z nim na „Upiora w operze”, więc… W każdym razie prowadziłam samochód, on siedział koło mnie i nagle: „Mamo, muszę Ci coś powiedzieć” i od razu łzy zaczęły mu lecieć po policzkach. Tym łamiącym się głosem powiedział „Podobają mi się chłopcy”, na co ja gwałtownie przyhamowałam i zjechałam na pobocze. Musiałam ochłonąć. 90% moich przyjaciół to geje i lesbijki, a mimo to musiałam ochłonąć! „Mam syna geja” - musiałam to przetrawić. (…) A dziś nie mogę sobie nawet wyobrazić, że mój syn mógłby być hetero!” – powiedziała Belinda Carlisle (pamiętacie hity "Heaven is a place on earth" albo "La luna"?) w najnowszym wywiadzie z Joan Rivers.

Całość poniżej film (Temat syna zaczyna się pod koniec trzynastej minuty) afterelton.com

Syn Belindy, James Duke Mason, ma 21 lat. Jest aktywistą LGBT. Foto: Belinda Carlisle i jej syn - James Duke Mason


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz