niedziela, 19 maja 2024

Aktorzy z "Supernatural" DJ Qualls i Ty Olsson są zaręczeni



Aktor DJ Qualls, który wcielał się w postać wilkołaka o imieniu Garth w długo emitowanym serialu CW, ogłosił swoje zaręczyny z byłym kolegą z planu, Ty Olssonem, który grał wampira o imieniu Benny! To idealny przykład zakazanej miłości!

Podczas swojego podcastu „Loaded”, Qualls opowiedział o tym, jak aktorzy poznali się dzięki serialowi na konwencji dla fanów.

„Podczas tej wycieczki poznałem Ty'a. Na konwencji nie znaliśmy się w ogóle. Może zamieniliśmy trzy słowa na konwencji Supernatural, a potem pojechaliśmy do Londynu na cztery czy pięć dni,” ujawnił. „A potem miałem jechać do Turcji z przyjacielem, a on jest tak czystą, niesamowitą osobą, że podszedł do nas — wszyscy wyszliśmy razem jako grupa — i zapytał, 'Czy mogę dołączyć do waszej wycieczki?' A ja pomyślałem, 'To jest takie odważne!' Nigdy nie zaprosiłbym siebie na czyjąś wycieczkę. Bałbym się, że powiedzieliby mi tak niechętnie, a potem nie chcieliby mnie tam. Ale to było tak czyste i niesamowite, i to jest właśnie on. Nie znałem go. I to był początek naszej przyjaźni.”

Ale na przyjaźni się nie skończyło.

„Ty i ja staliśmy się nierozłączni od samego początku — natychmiastowo — a w ciągu ostatnich 10 lat nasza relacja ewoluowała do tego, czym jest dziś, i teraz się pobieramy,” powiedział. „To takie szalone, że ta osoba, która była tylko moim przyjacielem, teraz jest kimś, o kim myślę cały czas i kto wysyła najlepsze wiadomości, wspiera mnie i kocha bezwarunkowo w odpowiedni sposób. Bo nigdy bym tego nie nadużył.”

„W poprzednim podcaście rozmawialiśmy o ważności bezwarunkowej miłości,” kontynuował Qualls. „Bezwarunkowa miłość ma w sobie warunek, że traktujesz tę osobę z szacunkiem, a ich najlepsze interesy są twoimi najlepszymi interesami. A teraz będziemy razem starymi ludźmi, co jest szalone. On jest najlepszy!”

Olsson podziękował fanom za wsparcie na platformie X (dawniej Twitter). „Dziękuję wszystkim za miłość, wsparcie i życzliwość dzisiaj,” napisał. „Wysyłam wam wszystkim miłość i uściski.”

Gratulacje dla szczęśliwej pary!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz