poniedziałek, 18 kwietnia 2022

Słowo Boże na poniedziałek Wielkanocny












Pracowałam z parafianami i duchownymi, obserwowałam ich relacje i uświadomiłam sobie, że w niczym nie jestem gorsza od mężczyzn. A skoro tak, to dlaczego nie mogę zostać duchowną? Zaczęłam dążyć do tego, by w naszym Kościele kobiety miały takie same prawa jak mężczyźni - mówi Halina Radacz, jedyna w Polsce kobieta, która samodzielnie prowadzi dwie parafie - Tok FM

Parafia Ewangelicka Opatrzności Bożej we Wrocławiu


Nabożeństwo z kościoła ewangelicko-augsburskiego w Krakowie 


Nabożeństwo parafii ewangelicko-reformowanej w Warszawie


Dominikanie Łódzcy 


Nabożeństwo z kościoła ewangelicko-augsburskiego Świętej Trójcy w Warszawie 


Nabożeństwo z kościoła ewangelicko-augsburskiego w Łódź 


Nabożeństwo z kościoła ewangelicko-augsburskiego w Katowice 


Dominikanie Wrocławscy 


Codziennik biblijny


Middle Church


Metropolitan Community Church Tampa 


 Metropolitan Community Church - Los Angeles


All God's Children Metropolitan Community Church


 Douglas United Church of Christ


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz