Marka ciastek Oreo (Mondelez) rozpoczęła kampanię, w ramach której emituje spot "The Note". Opowiada w nim historię młodego chłopaka, który decyduje się na coming out i ujawnienie rodzicom, że jest gejem.
Autorką spotu jest Alice Wu. "The Note" to krótki film o coming oucie. Jego bohaterem jest młody chłopak, który podejmuje próby ujawnienia swoim rodzicom, że jest gejem.
Spot jest efektem wieloletniej współpracy między marką Oreo a organizacją PFLAG National zrzeszającą homoseksualistów. Stanowi punkt wyjścia dla nowej kampanii #LifelongAlly, w ramach której Oreo przekaże na rzecz organizacji 500 tys. dolarów.
Spot ma dowodzić, że coming out nie jest tylko jednorazowym doświadczeniem, a procesem, który często trwa bardzo długo. Dlatego tak ważna jest akceptacja i wsparcie ze strony rodziny (...) Wirtualne Media.pl
Inny spot wspólny Oreo i PFLAG National
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz