czwartek, 16 kwietnia 2015

Ploty: Larry Kramer, Matalan, Aydian Ethan Dowling, Bruce Jenner, Ellen ...


Nowa książka Larry Kramera twierdzi, że prezydenci George Washington, Abraham Lincoln i Richard Nixon mieli kontakty z mężczyznami.

Czy możesz mi udowodnić, że George Washington był gejem?: "Czy możesz mi udowodnić, że nie jest?" Dodaje "otaczał się przez wieloma mężczyznami, i też sam zaprojektował wszystkie mundury, byłby wystarczającym dowodem". Kramer dodaje, jego zabójca John Wilkes był porzuconym kochankiem. (Gay Star News)

Replika: Pierwszy transseksualny facet na okładce "Men's Health"? Być może już niedługo. Wielkie szanse ma Aydian Ethan Dowling ze stanu Ohio (USA) - model, przedsiębiorca i vloger, który zasłynął 2 miesiące temu, gdy zreplikował słynną nagą fotkę Adama Levine'a z Maroon 5.

Teraz Aydian walczy o okładkę "Men's Health" i idzie mu świetnie - w rankingu jest na razie pierwszy.

Aydian jest właścicielem i twórcą firmy Point 5cc Clothing, a także artystą i, jak sam o sobie mówi, aktywistą na rzecz praw osób transpłciowych.

“Walka z wizerunkiem w lustrze może być mroczna i dołująca. Jako transpłciowy mężczyzna mogę wyznać, że zdrowe ciało i umysł to dla mnie środki do osiągnięcia głównego celu: spokoju mojej duszy. Choć batalia z ciałem może nigdy się nie skończyć, pracuję codziennie, by znaleźć wewnętrzną harmonię" - napisał też Aydian. Głosować można TUTAJ.



Dom odzieżowy brytyjski Matalan, w najnowszej kampanii "Współczesna rodzina", wśród pary jednopłciowe.



Zwiastun inny wywiad z Bruce Jenner z Diane Sawyer, o jego życiu



Ellen paraduje film Avengers



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz