piątek, 24 stycznia 2014

Znany działacz LGBT w Azerbejdżanie, popełnia samobójstwo



Znany działacz LGBT w Azerbejdżanie został znaleziony martwy w swoim mieszkaniu w Baku, ofiara pozornego samobójstwa. Isa Sahmarli, 20 lat był przewodniczącym Azad LGBT.

Sahmarli znajomi mówią, że się powiesił. Działacz zostawił notatkę na jego stronie na Facebooku, "Opuszczam cię." "Niech cię Bóg błogosławi. Ten kraj i ten świat nie jest dla mnie. Mam zamiar być szczęśliwy teraz. Powiedz mojej matce Kochałem ją bardzo. Ten świat nie jest wystarczająco kolorowy dla mnie. Żegnaj."

Społeczeństwo w Azerbejdżanie, jak w wielu innych byłych republik radzieckich, gdzie stosunki homoseksualne zostały zalegalizowane w 1990, pozostaje na ogół wrogo nastawieni do homoseksualizmu - Radio Free Europe.

Skrócie przez homofobie, nie mógł być sobą, brak akceptacji społeczeństwa zabija się smutne że znów ofiara homofobii. Spoczywaj pokoju.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz