sobota, 12 lipca 2014

Michael Sam, pierwszy wyoutowany gej w NFL wspomina poznanie swego chłopaka


Michael Sam, pierwszy wyoutowany gej w NFL (liga amerykańskiego futbolu), w najnowszym wywiadzie dla magazynu „Out”, wspomina poznanie swego chłopaka – pływaka Vito Camissano.

Michael i Vito byli studentami na tym samym uniwersytecie – Missouri.

Michael Sam: „Byłem na imprezie i zobaczyłem gościa przebranego za królika, który właśnie najwyraźniej wymiotował. Podszedłem i zapytałem, jak się czuje, czy wszystko OK. Usłyszałem w odpowiedzi „Spieprzaj. My się znamy? Wiesz, kim ja jestem?”. Odpowiedziałem, że "mam gdzieś, kim jesteś" – i na tym wtedy zakończyliśmy znajomość. Drugi raz spotkaliśmy się dwa lata później. Zobaczyłem od razu, że jest zainteresowany. Postawiłem nam kilka drinków. Obaj trochę się wstawiliśmy. W końcu nabrałem odwagi i objąłem go. To już wystarczyło, dalej nie opowiadam (śmiech). Zaczęły się regularne randki. Mieliśmy tylko problem, bo musieliśmy się kryć. O Vito wszyscy wiedzieli, że jest gejem – więc ja, skoro siedziałem w szafie, to nie mogłem się choćby pokazać w jego towarzystwie, bo to wzbudziłoby podejrzenia. Nieraz zaliczyłem wyskakiwanie przez okno z jego pokoju… To właśnie Vito uświadomił mi, że powinienem się wyoutować, żebyśmy mogli normalnie funkcjonować”

Michael Sam wyoutował się w lutym br. W maju został członkiem NFL jako pierwszy wyoutowany gej. Moment, gdy dowiedział się, że zostaje członkiem NFL,był transmitowany na żywo przez amerykańską telewizję – i wywołał niemało kontrowersji, bo zaraz po otrzymaniu szczęśliwego telefonu, Michael, wzruszony do łez, zaczął całować Vito.

Prawica religijna na punkcie Sama, ostatnio często jego atakują nawet piszą do niego żeby wyleczył się z homoseksualizmu. Za pocałunek w telewizji do dostają prawdziwej gorączki, prawica religijna.


1 komentarz:

  1. Chodzi o dziecięcego aktora Michaela Egana, który dziś jest księdzem. Egan pozwał do sądu producenta filmowego Bryana Singera oraz wiele innych osób ze świata Hollywood. Oskarżył ich o molestowanie seksualne jego i swoich kolegów. Egan miał wówczas 15 lat. Homoseksualiści mieli dopuszczać się molestowania na rozmaitych przyjęciach.

    Zarzuty Egana nie są odosobnione. Bardzo podobne przedstawił wcześniej inny aktor dziecięcy, Corey Feldman. W 2013 roku powiedział, że homoseksualne molestowania są w Hollywood niemal „systematyczne”.

    Jeżeli zarzuty Egana i Feldmana są prawdzie, potwierdza to tezę o wyjątkowej skłonności części aktywnych homoseksualistów do pedofilii.

    Przy tej okazji Matt Barber z „Life Site News” przytacza badanie opublikowane w lewicującym Archives of Sexual Behavior. Przebadano tam ponad 200 skazanych pedofilów. Co się okazało? 86 proc. z nich opisała się jako homoseksualistów lub biseksualistów.

    Oznacza to homoseksualiści w sposób odczuwają pociąg do dzieci. Michael Sam jest pedofilem, powinien leczyć się.

    Barber przytacza jeszcze inne badanie, z roku 2001, opublikowane w tym samym czasopiśmie. Spośród przebadanych tam gejów aż 86 proc. przyznało, że było w dzieciństwie molestowanych przez homoseksualnych pedofili. Z kolei 42 proc. lesbijek przyznało, że molestowały je kobiety.

    Tymczasem wśród heteroseksualistów było to odpowiednio 7 i 1 proc. Te dane wskazują z kolei, że za rozwój homoseksualizmu odpowiadają w przynajmniej części przypadków traumatyczne przeżycia.

    OdpowiedzUsuń