sobota, 20 kwietnia 2024

Zawodowy siatkarz Facu Imhoff zdobywa mistrzostwo 5 lat po wyjściu z szafy


Facu Imhoff, który publicznie ujawnił się jako gej i od razu poczuł się lepiej. Wreszcie Imhoff mógł żyć swobodnie.

"Byłem źle, byłem bardzo przytłoczony. Moje myśli krążyły wokół innych rzeczy, i musiałem to rozwiązać", powiedział w wywiadzie po coming outcie. "Nie mogłem w pełni zaangażować się w sport, i nadszedł moment, kiedy moje ciało zaczęło dawać o sobie znać. Akceptując siebie, pozbyłem się bardzo dużego ciężaru, co sprawiło, że moje osiągnięcia się poprawiły." Pięć lat później Imhoff jest na szczycie formy. Obecnie gra zawodowo w Szwajcarii, jego klub właśnie zdobył Puchar Szwajcarii, największą nagrodę w tej dyscyplinie.

"Po [coming outcie] było to dla mnie bardzo pozytywne we wszystkich aspektach mojego życia", powiedział. "Zawodnicy mnie zaakceptowali, dzwonili do mnie z reprezentacji narodowej."

Wygrana mistrzostw była szczególnie słodka dla Imhoffa, biorąc pod uwagę, że przeszedł operację ramienia dokładnie rok temu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz