czwartek, 11 kwietnia 2024

Don Lemon i Tim Malone pobierają się w kościele Prezbiteriańskim Nowym Jorku


Były prezenter CNN Don Lemon i pośrednik w handlu nieruchomościami Tim Malone pobrali się w ceremonii w Nowym Jorku w sobotę. Ślub pary odbył się w kościele Prezbiteriańskim Piątej Alei na Manhattanie.

Ceremonia, którą prowadziła Linda Thomas-Greenfield, ambasador Stanów Zjednoczonych przy Organizacji Narodów Zjednoczonych. 

"Chciałem się ożenić w kościele. Tim to zorganizował" - powiedział Lemon.

Założeni w garnitury szyte na miarę przez Suit Supply i wymieniając pierścionki od projektanta Marka Lasha, para miała swoje rodzinne tradycje i doceniła ścieżkę wytyczoną przez poprzedników społeczności afroamerykańskiej i irlandzkiej. 

"Chcieliśmy złożyć publiczne oświadczenie" - powiedział Malone dla mediów. "I chcieliśmy zaangażować naszych bliskich. Oczywiście moglibyśmy łatwo udać się do ratusza. Moglibyśmy użyć Covidu jako doskonałego wymówienia do zorganizowania czegoś naprawdę cichego. Ale myślę, że to również jest przesłanie. Dla nie wiem jakiej części naszych gości, po obu stronach, ale dla wielu z nich to będzie ich pierwszy gejowski ślub".

Ślub przyciągnął zróżnicowaną i znaczącą listę gości. Wśród obecnych byli wpływowi ludzie, takie jak Tamron Hall, Clive Davis, oraz osobowości z programu The View, jak Joy Behar i Ana Navarro-Cárdenas, a także były prezenter Today Show, Matt Lauer.

Powiązane: Don Lemon i narzeczony naśladują Bidena i Harrisa w hołdzie z Halloween

Według informacji People przyjęcie odbyło się w Polo Barze Ralpha Laurena, gdzie para miała pierwszą randkę w 2016 roku. Na przyjęciu odbyła się nowojorska procesja "second line" w stylu nowoorleańskim z trzema psami pary, nawiązująca do dziedzictwa Luizjany Lemona. 

"Nigdy nie sądziłem, że się ożenię" - powiedział Lemon. "Myślę, że dla Tima, który jest 18 lat młodszy ode mnie, może to było bardziej możliwe."

Dodał: "Część prawna jest ważna, ponieważ nie sądziłem, że to możliwe. I przez wiele lat mojego dorastania i ukrywania nigdy nie sądziłem, że to może się wydarzyć prawnie. Ale biorąc pod uwagę wszystkie prawa, które ludzie próbują odebrać, chciałem się upewnić, że zrobimy to dobrze."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz