sobota, 19 marca 2022

Niemiecki aktor Jochen Schropp w urzędzie stanu cywilnego: Powiedział „tak” i Brytyjski redaktor Vogue powiedział "tak" w Anglii


Jochen Schropp 43-letni aktor i moderator („Celebrity Big Brother”) i jego partner Norman w Berlin-Mitte powiedzieli sobie tak. Umieścił na Instagramie swoim zdjęcie ślubne, na którym widać ich z balonami – dwoma panami młodymi – przed urzędem stanu cywilnego.

Sam ślub ma się odbyć w Cape Town w RPA w kwietniu. „Jestem naprawdę podekscytowany, tak wiele zaplanowaliśmy” – wyjaśnił Schropp kilka dni temu dla Bunte.de. "To po prostu inny kraj. Wszystko robimy sami, ale to ja organizuję i mam tylko nadzieję, że wszystko się spełni."


Redaktor naczelny brytyjskiego Vogue'a, Edward Enninful, ujawnił, że trzy tygodnie temu poślubił swojego partnera, Aleca Maxwella.

Publikując na swoim Instagramie w czwartek (17 marca) Enninful udostępnił kilka zdjęć, które pokazuje na ślubie obecność Rihanny, a także Naomi Campbell, Karlie Kloss i Idris Elba. 

Napisał, szczególna okazja wydarzyło się trzy tygodnie temu „zanim świat znów stanął na głowie”, odnosząc się do rosyjskiego ataku na Ukrainę.

Dodał „Miałem szczęście, że doświadczyłem największej osobistej radości, jaką kiedykolwiek zaznałem. Poślubiłem mojego partnera Aleca Maxwella”

W poście ujawniono również, że ślub odbył się w Longleat House w Wiltshire. Alice Smith, Celeste byli wśród tych, którzy śpiewali na ślubie, dodatkowo zabawiał DJ Fat Tony.

Pogratulowali ślubu i byli na nim miedzy innymi projektant Marc Jacobs powiedział: „Piękny wieczór i niesamowity dzień dwóch najlepszych mężczyzn, jakich znam!”.

Naomi Campbell napisała: „Cóż za zaszczyt i radość być świadkiem waszego pięknego ślubu, to naprawdę było jak bajka, dużo energii i szczęścia dla was obojga było naprawdę magicznie! Dziękuję za zaproszenie mnie do bycia częścią waszej bajkowego ślubu roku”.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz