niedziela, 31 sierpnia 2014

Następny przykład jak się leczy homoseksualizm przez gwałt i molestowanie


Następny przykład jak się leczy homoseksualizm przez ekstremistów chrześcijański, po przez gwałt.

Jeff White z Walls z Missisipi ujawnił się do swojej rodziny w roku 1996 jeszcze jako student w Betel Baptist School. Jego rodzina z kolei udała się do kościoła, aby spróbować dowiedzieć się, co robić, i kościół obiecał, że mogą go "wyleczyć" White z jego homoseksualizmu. To lekarstwo, oczywiście, składało się zgwałcić jego trzeba.

Według White, nauczyciel Steven Barnes był jego doradcą terapii konwersji, a jego ulubioną metodą leczenia było gwałt i napaść seksualna, aby go przekonać, że bycie gejem jest bolesne. White rozpatrywane dziesięciu latach szkód emocjonalnych i zaburzeń z trwałą trzy lata brutalnej "terapii".

Tak wielu, którzy nadal są poszkodowani przez kościół i przez wysiłki na rzecz skorygowania homoseksualizmu przez traumatyczne i szkodliwe taktyki, takich jak te stosowane wobec mnie, ale w końcu zrozumiałem, że moim obowiązkiem jest stanąć przeciwko tym, którzy zranili mnie. Wypowiadając się przeciwko wykroczeń, które zostały popełnione w murach Bethel Baptist School, mam nadzieję, aby rzucić światło na ciemne strony, która jest tak łatwo ukryć w kościele, i aby zapewnić, że nikt inny nie będzie cierpieć bólu, to co ja musiałem znosić.

NCLR pomógł White złożyć skargę do Departamentu Szeryfa Okręgu DeSoto przeciwko Bethel Baptist School. White jest teraz dyrektorem wykonawczym Mississippi Gulf Coast Rainbow Center. Barnes jest teraz asystentem Pastora w kościele Baptystów Bethel w Walls.

Najgorsze to nie pierwszy przykład jak molestuje i gwałci się pacjentów LGBT, nawet w polsce było afera jak się leczy homoseksualizm zmuszano do nagości. Osoby które leczą homoseksualizm i namawiają do leczenia powinno tak samo być potraktowane, może wreszcie zastanowią się nad tym co robią.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz