wtorek, 22 kwietnia 2014

Ploty: Matt Bomer Bryan Singer, Neil Patrick Harris, Lindsay Lohan, Ian McKellen, Edyta Górniak, Ross Mathews ...


Matt Bomer wywiad dla magazynu OUT. Opowiada o filmie The Normal Heart, miedzy innymi schudł żeby wystąpić w filmie.

Adwokat Bryana Singera powiedział w piątek, że on nie był tej chwili na Hawajach, rzekomo miał molestować 17 latka, zapisy z karty kredytowej, telefonicznej oraz plany produkcji pokazują, on wyraźnie był innym miejscu niż Hawajach, przekonuje adwokat.

David Burtka i Neil Patrick Harris, najnowszym odcinku RuPaul Drag Race, gdzie byli gośćmi. David: "nigdy nie iść do łóżka wściekły. Neil: "Tak, nie spałem przez sześć miesięcy."

"Nikt tego nie wiedział, ale poroniłam" - wyznała z oczami pełnymi łez Lindsay Lohan w ostatnim odcinku jej programu w The Oprah Winfrey Network (OWN).

Te dwa tygodnie wolnego, które wzięłam... - mówiła z wyraźnym wzruszeniem. - Nikt tego nie wie, ale wtedy właśnie poroniłam. To długa historia - dodała i łzy popłynęły jej po policzkach. - Wtedy, w programie, gdy mówiłam, że nie chcę wyjść na zdjęcia, to było właśnie dlatego, że po prostu nie byłam w stanie się ruszyć. Wówczas dużo rzeczy działo się w moim życiu. Płakałam wiele razy - Plotek.pl


Patrick Stewart i Ian McKellen zagrali wersji The Newlywed Game:

Edyta Górniak miała pracować z Princem. Mieliśmy rozpocząć współpracę z Princem. To było po Eurowizji. Prince zażyczył sobie, że nikt nie wchodzi do studia, jak on ma mnie w studio. I ja się przestraszyłam, byłam młodziutka. Podobno on jest nieprzewidywalny względem kobiet. Zrezygnowałam. Może fizycznie by mi nic nie zrobił, ale psychicznie. Ja kiedyś byłam molestowana, więc się przestraszyłam. Musiałam się oddać w jego ręce. To był jego warunek. Kobieta wchodzi sama. Nie żałuję, że zrezygnowałam.


Ross Mathews odwierał galę GLAAD Awards w Los Angeles

Serial Fosters odbiera nagrodę

Opera mydlana brytyjska Eastenders:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz