środa, 4 czerwca 2014

Futbol australijski piłkarz ujawnia jest gejem. Pastor Baptystów zmienia zdanie o homoseksualizmu, dzięki synowi


Futbol australijski piłkarz Rhyian Anderson-Morley ujawnia jest gejem.

Zawodnik Yarraville Seddon Eagles ujawnił, że "przestał grać w piłkę" jako młody chłopak, kiedy uświadomił sobie, że jest gejem.

Wyjaśnił w kolumnie dla The Age: "Dowiedziałem się, co to naprawdę znaczy być homoseksualistą. I, o dziwo, było do bycia normalnym człowiekiem."

Dodał jednak, że nie zdecydował się "paradować" swoją seksualność na zewnątrz wcześniej z wielu powodów.

"Jednym z nich było, że pierwszą rzeczą, mecze piłkarskie. Wiedziałem, że niektórzy ludzie nie podoba pomysł gry z gejowskim facetem, i nie chciałem, aby zakłócić atmosferę zespołu".

"Nie to, że był skryty. Nigdy nie kłamałem o tym. Jeden z chłopaków z mojego klubu zapytał mnie, a ja mu powiedziałem. W każdym razie, ja spotkałem się z pozytywnymi reakcjami".

Rhyian Anderson-Morley powiedział, że zdecydował się być całkowicie otwarty na świat i zacząć walczyć z homofobią. Ostatnio w australijskim futbolu homofobia obrażanie osób homoseksualny.

Gay Star News: Członkowie kościoła w mieście La Mirada, kościół New Heart Community Church w Kalifornia głosowali, aby zatrzymać swojego pastora, który przyjął swojego syna geja i nie osądzać osób LGBTI.

Pastor Danny Cortez, upublicznił swoje poparcie dla swojego 15-letniego syna Drew w kazaniu w lutym pod tytułem "Dlaczego ja zmieniłem zdanie na temat homoseksualizmu".

Cortez mówił o tym, jak Drew ujawnił do niego po tym, jak dowiedział się ojciec lubił piosenkę Macklemore Ryan Lewis "same love".

Lesbijka z kościoła ujawniła się do pastora Corteza cztery lata wcześniej, które skłoniły go do ponownego zbadania jego poglądy na ten temat, ale Drew nie wiedział, że zmienił zdanie.

Kiedy dowiedział się, że jego ojciec rozwinął się na tej kwestii ujawnił jemu że jest gejem na parkingu jego szkoły.

Jeśli przez 15 lat podróży mojej nie zmieniła teologia, sprawie homoseksualizmu, to może zniszczyć mojego syna po przez terapie reparatywną.

Cortez powiedział, do wierny odrzucił oficjalną naukę Kościoła Baptystów Południowej w sprawie homoseksualizmu jego zgromadzenie odbyło się 19 maja głosowanie nad czy odrzucić go jako proboszcza.

Nie chcieli go zwolnić i stać się Kościołem, który nie ocenia ludzi na podstawie ich orientacji seksualnej.

Czy Southern Baptist Convention postanowi zerwać więzi z New Heart Community Church, z powodu akceptacji homoseksualizmu okaże.

Drew Cortez zrobił film o sobie i kazanie pastora Cortez:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz