czwartek, 10 kwietnia 2014

Projektant mody Tom Ford ożenił się z swoim partnerem i Danny Pintauro z swoim partnerem wzięli ślub


Tom Ford projektant mody ożenił się oficjalnie z swoi partnerem Richard Buckley. On po prostu wspomniał podczas występu na Apple Store w Londynie, że on i jego długoletni partner Richard, są żonaci.

27 lat temu w roku 1986 na pokaże mody 25-letni wtedy Tom Ford poznał Richarda Buckleya miał 38 lat, dziennikarza pracującego dla amerykańskiego Vogue’a. Od tamtej pory byli nierozłączni.

Wzięliśmy ślub, to naprawdę miłe – powiedział i pochwalił się obrączką. Wiem, że śluby osób tej samej płci są teraz legalne w Wielkiej Brytanii. To genialne. My wzięliśmy ślub w Stanach.

W wywiadzie udzielonym trzy lata temu magazynowi Out Tom i Richard opowiedzieli, jak się poznali i przeżywali wspólne tragedie. W 1989 roku u pisarza wykryto raka krtani.

Zdarzają się takie momenty, że patrzysz na kogoś i czujesz, że znasz go od zawsze. Pierwszej nocy, kiedy poszliśmy na drinka, czułem, jakbym wiedział o nim wszystko – mówił Ford. O tym, że weźmiemy ślub zadecydowałem w kilkanaście sekund. To mnie podekscytowało, ale także wystraszyło. Wiedziałem, że jest inny. Cokolwiek czułem do niego było czymś innym, co znałem i czułem wcześniej.

Ford zyskał sławę jako dyrektor kreatywny Gucci i Yves Saint Laurent. Ford założył własną wytwórnię w 2004 roku i wyreżyserował film Samotny mężczyzna w roku 2009, który zdobył kilka ważnych nominacji do nagród. (Pudelek)

zdjęcie imgur.com
Danny Pintauro, były aktor, który grał Jonathona jako dziecko w serialu z lat 80 serialu Who’s The Boss, poślubił swojego partnera Wil Tabares w Dana Point w Kalifornii - Us Weekly.

Pintauro powiedział "Wszystko poszło gładko". "Wesele było wspaniałe i każdy był tak szczęśliwy, będzie uczestniczyć w ślubie. Mieliśmy wiele zabawy!" I dodaje: "Poszliśmy do niego bez stresu i zmartwień i trosk, z wyjątkiem aby się dobrze bawić." Para na sobie mieli garnitury kremowego koloru z kwiatem lawendy w kieszeni marynarce.

Pintauro ujawnił się już w roku 1997.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz