czwartek, 20 grudnia 2012

Palikot wyrzuca geja z partii za "gołą dupę"


Jesteś członkiem i krytykujesz Ruch Palikota, to cie wyrzucą za to że jest na gejowskim portalu adminem. To spotkało Przemka Manastersiego, z gay.pl.

Gazeta Wyborcza: Palikot wyrzuca geja z partii. Bo jest zbyt liberalny. Chodzi o członka krakowskiego Ruchu Palikota, który jest administratorem gejowskiego portalu. Bo "podejmuje aktywność obyczajową, która może być użyta w sposób szkodliwy dla interesów partii". - Zastanawiam się, jakiemu hipokrycie z Ruchu Palikota przeszkadza moja pedalska osoba w jej szeregach?- pyta wyrzucany.

Jakub Manasterski z Krakowa (używa też imienia Przemek) jest administratorem portalu Gay.pl i byłym aktorem filmów erotycznych. W portalu zdarza mu się komentować posunięcia partii. A filmiki są wciąż do obejrzenia gdzieś w sieci. 12 grudnia Zarząd Krajowy Ruchu zadecydował zatem: Manasterskiego trzeba zawiesić, bo jest zbyt krytyczny i wyzwolony. Nawet jak na Ruch.

Sam Manasterski nie ma wątpliwości, o co chodzi. W portalu gay.pl zamieścił fragment partyjnego uzasadnienia i swój komentarz: "Zastanawiam się, przez który materiał z moją gołą d... jakiemuś hipokrycie z Ruchu Palikota przeszkadza moja pedalska osoba w jej szeregach? Może tylko dlatego, że potrafię głośno mówić, co mnie wk? A może tylko dlatego, że mam odwagę być pedałem medialnie?".

- Dokładnie wiedzą, o co chodzi, ale boją się powiedzieć - komentuje Manasterski. - A Janusz Palikot, podpisując się pod takim wnioskiem, powinien zorientować się, o co chodzi. No cóż - trochę jestem nawet dumny z tego, że jestem najbardziej liberalny w najbardziej liberalnej partii w Polsce. Ale żeby zaraz za to wyrzucać?

Rozgoryczony już niemal eksczłonek Ruchu napisał do Janusza Palikota: "Co do mojej aktywności na portalu, to przypominam, że m.in dzięki niej ma Pan w Sejmie posłankę Grodzką, a ta rzekoma permanentna krytyka partii na łamach portalu jest tak samo prawdziwa, jak trotyl na pokładzie samolotu w Smoleńsku. Jak widać, otacza się Pan zausznikami, których pojęcie moralności, charakter i poziom światopoglądowy jest co najmniej wątpliwy, a tym samym zniechęca absolutnie do bycia w szeregach RP". Odpowiedzi jak na razie nie dostał.

1 komentarz:

  1. Pan Jakub Manasterski zachowuje bardzo nie etycznie atakując Ruch Palikota

    OdpowiedzUsuń