czwartek, 22 września 2022

Wieści LGBTQ: Piłkarz szkocko wychodzi z szafy, Jacek Jelonek o sobie, Pretty Little Liars: Original Sin, Cobra Kai ...


Szkocki piłkarz Zander Murray zrobił coming out. Został tym samym pierwszym wyoutowanym piłkarzem z tego kraju od lat dziewięćdziesiątych. 

“Czuję, jakby ktoś zdjął mi z ramion ogromny ciężar. Są dwa powody, dla których to zrobiłem. Po pierwsze, przeżyłem na wakacjach swój pierwszy Pride. Zawsze unikałem tego typu wydarzeń, ale strasznie mi się podobało. Atmosfera była świetna, wszyscy byli otwarci i radośni, to było wspaniałe uczucie być po prostu sobą. Po drugie chciałem chciałem pomóc innym zawodnikom, którzy się z tym mierzą, bo w świecie męskiej piłki to nie jest łatwy temat” - skomentował Murray. 

Jak zapewnia piłkarz, koledzy z klubu okazali mu ogromne wsparcie. Murray otrzymał również mnóstwo wspierających wiadomości od innych sportowców. 

“W przeszłości wiele wycierpiałem z tego powodu i dlatego ta decyzja nie była łatwa. Nie pomagał też brak przykładu ze strony innych zawodników. Myślę, że piłka nożna kobiet jest pod tym względem wzorem. Powinniśmy aspirować do tego poziomu, na którym zawodnicy wychodzą z szafy i nie jest to żadna sensacja” - komentuje napastnik klubu Gala Fairydean Rovers.


Pinksixty News wiadomości LGBT


Queer News Tonight


Pride Today - wieści LGBT The Advocate.


Gościem najnowszego odcinka podcastu "Zdanowicz pomiędzy wersami" jest Jacek Jelonek - model, prężnie działający na Instagramie. Jego zdjęcia można oglądać m.in. w takich magazynach jak Hangover Man, Fantastic Magazine czy Jon Magazine. Celebryta podczas rozmowy z Katarzyną Zdanowicz poruszył m.in. temat przełamywania tabu oraz obszernie wypowiedział się na temat związków jednopłciowych. 


Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami - Jacek i Michael - cha cha cha 


Rocketman - 22 września, 20:00 - Poniedziałek - 23:50 - Czwartek, 00:10 na Paramount Network


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz