piątek, 26 września 2014

Pinksixty News LGBT. Koniec Twojego Ruchu? Anna Grodzka TR skręca w prawo. Spot o równości małżeństw ...


Pinksixty News wiadomości LGBT

Spot Freedom to Marry dotyczące równości małżeństw będzie wyemitowany niedziele mediach amerykański

Armand Ryfiński, poseł Twojego Ruchu, zrezygnował z członkostwa w klubie i partii. Według niego rezygnację złożyło w sumie 14 posłów dotychczas zasiadających w ławach poselskich TR. - To nieprawda - mówi o odejściu grupy posłów z klubu Andrzej Rozenek z TR - gazeta.pl.

Palikot znów miałby skręcać w prawo? Tak mi się wydaje. Ja czułam się reprezentantką lewego skrzydła i teraz pewnie jestem niepotrzebna. W swojej działalności klubowej, partyjnej starałam się przekonywać, że to co powinien robić Twój Ruch powinno być lewicowe. Nie tylko w kontekście obyczajowym, ale także kategoriach społecznych - wrażliwości społecznej, budowania programu, który odnosiłby się do polityki społecznej i rozwiązywałby ludzkie problemy na poziomie pracowników, rodzin czy przedsiębiorczości - Wprost.

TR upada sami są wini, myślą na krytykę kościoła, obrażania inny, partia odeszło wiele osób, i wiele LGBT jak np krytyka rodzin homoseksualny. TR nigdy nie był lewicą, pseudo lewica, program ma liberalno prawicowy. Media i sami działacze łatkę sobie dali jacy lewicowa partia, nie wiedzą co to lewica, nie popatrzą na zachód zrozumie co znaczy partia lewicowa. Jak u nas każda partia kłamcy, oszuści.

Palikot robi dobrą minę do złej gry.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz