sobota, 26 grudnia 2009

miłość czy istnieje jeszcze dziś ?

Po kilku tygodniach otrząsnąłem się z marzeń, w sprawie poznania kogoś na stałe. Jeden facet na chacie powiedział mi, że jestem już za stary, żeby się związywać na całe życie. Po mam już 27 lat. Jak mówią dziś szukają piękny i młodzi w wieku 20 lat trzeba być, tylko kogo poznam to tylko mówią za stary jestem już oraz brzydki, nawet faceci po 50 szukają 20 latków. Czy próżni są tacy którzy poznaję czy ktoś normalnie myśli o związku, dziś liczy się kasa, wygląd, młody wiek, a uczucia gdzie miłość, czy naprawdę kogoś znajdę. Czuję się że jak ja tylko szukam partnera starszego lub moim wieku modrzy mnie nie interesują, młodzi myślą tylko o jednym zabawa i seks, a mnie stabilność jestem domownikiem. Co się stało że miłość znika zamiast jest wygląd i seks oraz kasa nawet widzę do podobnie u heteroseksualny rozwody, rozstania ..., czy ktoś myśli poważnie o związku problem jest do roztają się zamiast pracować nad związkiem, zdrady też są często. Dziś zbudować związek jest bardzo trudno czuję się nieraz jak zostałem sam który szuka normalnego związku, na miłości, zaufaniu.... Może jeszcze poznam kogoś, zakocham się może pozdrawiam miłego wieczora.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz