wtorek, 8 września 2009

homofobia, razizm nie tolerancja nasza

homofobia, rasizm nie tolerancja w Polsce jest z moje doświadczenia pochodzie małego miasteczka byłem światkiem tyle razy nie tolerancji osoba która ma inny kolor skóry przyjechała do zaraz plotki i mówi się patrze asfalt czarnuch takie słowa, mówili szkoda nie ma Hitlera już, czy to normalne takie zachowanie. Dla mnie chore jak można poniżać inną osobę kto ma inny kolor skóry czy orientację seksualną. Dużo też ocena osoby jak kto wygląda pierwsze wygląd a nie wewnątrz człowieka, ocenia się ludzi jak wyglądają miedzi innymi mnie np mam okulary lub czy nie palę papierosów wyśmiewają ze mnie że jestem głupi po nie parę papierosów nie jestem fajny, dziś zostałem poniżony przez grupkę dziewczyn za do że mam okulary naprawę bolesne wyzywały mnie chciały mnie pobić najgorsze że nikt nie uwagę wzrucił ludzie od wracali się jak nic złego nie stało czy to strach czy ludzie tak myślą jak te młode dziewczyny miały gdzieś 18 19 lat tyle miały makijażu że nawet drag queen nie ma produstudki pod latarnią maja inteligencje a one nie miały, jak można tak pozwolić żeby wychować takie dzieci gdzie ich rodzice są akceptują takie zachowanie.
przypomina mi kampania jak ojciec krzyczy na dziecko i nikt nie zraca uwagę tylko jedna osoba buntuje i mówi

Krytykują homoseksualistów żeby nie mieli dzieci do adopcji ale sami hetero nie patrzą na swoje rodziny większość przestępstwo pochodzi z rodzin heteroseksualny. Czego się boją możemy być lepszy od rodzin heteroseksualny, głupie myślenie. Mówią że można zarażać homoseksualizmem i dzieci mogę być jakie bzdury my homoseksualne osoby wychowani przez hetero to jesteśmy inni tak samo jest z rodzinami homoseksualnymi

Mówią my mamy złe stosunki z ojcami i jesteśmy gejami i szukamy ojca do znaczy hetero ma złe stosunki matkami i są hetero szuka matki, jak mówią kobiety że ich mężczyźni i mamuśki są tacy którzy wszystko robią matki a sami nic faceci, dla faceta hetero woli żeby kobieta sprzątała itp, kto tu szuka rodzica swego w partnera. Nie pobaczą na siebie hetero a nie krytykują nas homoseksualistów. Czas zostawić nas spokoju i zobaczą swoje problemy jak wychowanie dzieci przemoc rodzina ..., po nie podtrawią nic tymi sprawami zrobić a poniżać homoseksualistów jest łatwiej dla nich i oskarżać homoseksualistów za wszystkie problemy ale sami te problemy stworzyli i nie podtrawią je rozwiązać tylko podtrawią je rozwiązać poniżaniem inny osób jak homoseksualistów.
napisała mi jedna tak "Panie, co to za bzdury? Po co się tak afiszować z bycia homoseksualista? No przecież to jest przesada. Nikt wam do sypialni nie wchodzi ale przestance się z tym tak afiszować jeśli chcecie miec jakis szacunek spoleczenstwa. Naturalnie czlowiek wspolzyje z przeciwna plcia. i kropka. I odczepcie sie od Cajrowskiego, bez przesady, w niemal każdym spoleczenstwie, starszyzna ma swoje przywileje. Cejrowski ma prawo mowic co chce mowic bo to jest wolny kraj. Nie prowadzi zadnych akcji przeciwko gejom, ale jego prywatne poglody za przeproszeniem gowno was powinny interesować." Jak można afiszować my chcemy normalnie żyć czy kiedy dziewczyna i chłopak trzyma się za ręce do ok a kiedy dwóch chłopaków do afiszowanie sorry takie myślenie że jedni mogą jedni nie to chore, mówi że cejrowski ma prawo mówić ok ale kiedy to homoseksualiści mówią to jest złe, gdzie tu jest równość pozwala Cejrowskiemu mówić i mówi to wolny kraj a homoseksualistą chce zamykać usta, gdzie tu różność? ich ba sama nie wie co mówi/mówią przeciwnicy naszych oni mają prawo a my nie zrozumcie wreszcie
Czas skończyć nienawiścią do homoseksualistów i zacznijcie hetero myśleć a my homoseksualne nie zacznijmy walczyć razem nie jak jedni to drudzy nie którzy nas homoseksualne osoby mówią jak homofoby i do bardzo przykre jest.




czy to coś złego chcemy kochać?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz