czwartek, 18 czerwca 2009

miłośc czy zakocham się kiedyś

Prawdziwa miłość istnieje?
czy ktoś mnie kiedyś po kocha myślę, że właśnie przeżyłem kolejny dzień, który niczego nie wniósł. Że znowu zasnę samotnie i samotnie się obudzę. Że zrobię sobie śniadanie i sam je zjem pójdę do kina ze znajomymi, którzy będą się przytulać do swoich drugich połówek a ja samotnie. Wyjdę na spacer, przejdę się wzdłuż rzeki i popatrzę na gwiazdy, wszystko po to, by znowu pomyśleć o tym, że oglądam je sam. do czego wykształcenie Po co pieniądze po co jeść i pić, po co mam kłaść się i wstawać. Przestaję rozumieć o co w tym chodzi. Nie mam przed sobą celu. A gdy nie ma gdzie iść to po co robić kolejne kroki nieraz zastanawiam się lepiej zabić się coraz częściej myślę o tym po co mam żyć i tak nikt mnie nie pokocha. Każdy szuka królewicza okłamują mnie i zdradzają mnie już nie mam sił 27 lat i być sam lepiej się zabić będzie spokój i tak nikt mnie nie pokocha prztuduli uśmiechnie do mnie poda rękę nie mam sił już walczyć i wtedy sen nie powie ci dobranoc

nie dotknie ci włosów i nie spotkasz głosów tańczących w nocnych koszulach na stole przy winie to wszystko przeminie i stanie się wiatrem krzyczącym pomiędzy deskami co straszy głowy nasze a stopy do marsza wolnego zaprosi aż zgaśnie na zawsze ten proch to życie nasze. nikt mnie w życiu nie pokochał nie doznałem miłości czas odejść może nie było zaplanowane mi miłość zniknę dziś czy jutro kończy życie moje czas odejść już i tak nikogo nie poznam każdy szuka mądrego pięknego i zdrowego chłopaka ostatnio tez choruje poważnie. Miłość nie jest dla wszystkim na pewno nie dla mnie nikt mnie nie pokocha.
Nie całuj gdy nie kochasz, Nie mów "kocham", kiedy kłamiesz. Gdy odejdziesz, ten ktoś szlocha. I nie wiesz, jak mu serce łamiesz.

ładnie było by zakochać jak oni tylko wiem nie ja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz