wtorek, 10 marca 2015

Aktor Jussiê Smollet w programie Ellen DeGeneres potwierdza że jest gejem


Jussiê Smollet znany z roli geja w serialu Imperium, w programie Ellen DeGeneres, po raz pierwszy powiedział o swojej orientacji, ostatnio wiele mówiono czy jest gejem czy nie. Przyznał tak jest gejem.

31-letni aktor gra Jamala Lyona, gejowskiego syna artysty hip-hopu w serialu Imperium na kanale Fox. Wyznaje że tak naprawdę nigdy nie był w szafie, nie ukrywał się kim jest.

Smollet nigdy wcześniej nie omówił własną seksualność aż do teraz, u Ellen. Powiedział jej: "To było bardzo, bardzo ważne dla mnie, jako mój pierwszy występ w programie talk show, że był u ciebie".

"Byłaś taką wielką inspiracją dla tak wielu osób, ale również dla mnie. Co zrobiłaś dla społeczności LGBT, moim zdaniem, trochę jak Michael Jackson zrobił, to co dla czarnej społeczności - po prostu, że jesteś tym, kim jesteś."

"Kiedy mówię, nic o moim życiu osobistym, to nie znaczy chce coś ukryć lub zaprzeczyć, takiego Bóg uczynił mnie." "Moja mama wie. Moja mama kocha mnie. Biorę ją na Sound of Music festiwal każdego roku."








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz