wtorek, 30 września 2014

Ploty: Tadeusz Pluciński, Days of Our Lives, Melissa Etheridge, Kazaky, Aretha Franklin, Raven-Symone, Neil Patrick Harris, film Boys ...


Tadeusz Pluciński, aktor, pierwszy amant PRL-u, który skończył właśnie 88 lat, w odpowiedzi na pytanie, czy miał powodzenie również u mężczyzn:

„Gdy studiowałem w szkole teatralnej, zaprosił mnie na kawę do Grand Hotelu Karol Hanusz, jeden z największych polskich gwiazdorów kabaretowych, legenda przedwojennej Warszawy, przyjaciel Eugeniusza Bodo i Hanki Ordonówny. Następnego dnia Zdzisław Gozdawa i Wacław Stępień, dyrektorzy Syreny, zawołali mnie na rozmowę. - ostrzegali mnie. Wzruszyłem ramionami: Nie obchodziła mnie jego orientacja. Był świetnym estradowcem i człowiekiem. Lubiłem gejów, często byli moimi dobrymi kolegami. Kiedy mieszkałem z moją pierwszą żoną Bożeną w Poznaniu, pewien gej, nasz przyjaciel, zrobił na drutach dla mnie piękny sweter. (…)

O Jerzym Andrzejewskim wiedziałem, że miał dwie żony, od pierwszej odszedł dzień po ślubie, drugą zdradzał z młodymi chłopcami. Mieszkałem wtedy w Poznaniu i on tam przyjechał. Po jakimś spektaklu zaprosił Adama Hanuszkiewicza, mnie i jeszcze kilka osób na kolację do restauracji. Od razu usiadł przy mnie. Kilka razy zdejmowałem jego rękę z moich kolan, ale to nie pomogło. Był posłem, miał samochód z szoferem, zaczął mnie wciągać do środka, więc przyłożyłem mu tak, że poleciał na siedzenie, zamknąłem drzwi i dałem szoferowi znak, że może odjeżdżać. Ale czułem, że przyłożyłem mu chyba bardziej dlatego, że uważał, że jako poseł i znany pisarz może więcej. Mniej za to, że próbował mnie podrywać.”
Cały wywiad na Gazeta.pl.

Days of Our Lives odcinek Will i Sonny


Melissa Etheridge w programie Good Morning America o swoim ślubie z partnerką

Klip muzyczny Kazaky i Hardkiss "Strange Moves"


Aretha Franklin - Rolling In The Deep

Lorde - Yellow Flicker Beat (Audio)

Raven-Symone mówi o swojej seksualności w wywiadzie dla Oprah

Neil Patrick Harris gościł u Davida Lettermana

Holenderski film gejowski Boys, opowiada historie chłopaków Sieger i Marc, że ich przyjaźń rozwija się w coś głębszego trakcie lata spędzili nad jeziorem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz