Marka odzieży London Fog ujawniła swoją nową kampanię reklamową z udziałem Neil Patrick Harris i jego męża, Davida Burtka.
Para idzie w ślady Eva Longoria i Tony Parker, Christina Hendricks, Gisele Bundchen, jako twarz marki, ale to pierwszy raz, London Fog, która powstała w 1923 roku, jako twarz kampanii parę gejów.
"Reprezentują nowoczesną parę ikony Hollywood", powiedziała Dari Marder, dyrektorka marketingu Iconix Brand Group, która jest właścicielem London Fog.
Sfotografował kampanie przez Nino Muñoz. London Fog poinformował również, że Harris i Burtka pojawią się także w kampanii wiosennej.
Sama para powiedziała Neil: "To nasza pierwsza wspólna kampania. Nigdy nie reprezentowaliśmy żadnej marki". David: "London Fog, firma z wieloletnimi tradycjami, słynie z tych kanonicznych prochowców - fajnie być jej częścią".
(Replika/Out Magazine - zdjęcia US Weekly)
Tweet
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz