sobota, 1 listopada 2014

Guru finansów Suze Orman o Timie Cooku wyznał że jest gejem


Suze Orman guru finansów mówi, że jest bardzo szczęśliwa, że prezes Apple Tim Cook ujawnił się na własnych warunkach w tym tygodniu.

"Tim Cook ujawnił się publicznie będzie otwierać drzwi dla wielu innym ludziom, którzy chcą ujawnić się, ale po prostu boją się to zrobić," Orman powiedziała dla CNN.

Suze Orman jest obecnie jednym z najbardziej znanych lesbijek w USA, nie była gotowa na ujawnienie publicznie w 2007 roku, w artykule, który ukazał się w The New York Times Magazine.

"Wywiad naprawdę miał być o mojej książce, zwane kobiety i biznes, która była naprawdę ważna książka. Ale (dziennikarka Deborah Soloman) ogłasza wszystkim, że jestem lesbijką. Nie chciałam, żeby myśleli, że to sprawa marketingu."

Orman mówi, że nigdy nie myślała, że była w szafie. Też mówi że "pewnym poziomie ona zrobiła mi największą przysługę w moim życiu, ponieważ to było po tym artykule ujawniłam się publicznie jestem lesbijką, że jestem w stanie stanąć w mojej prawdzie i stałam się jeszcze bardziej skuteczna, niż było przed tym."

Orman ma nadzieję, sam Cook. "On będzie czuć się bardziej wydajne". "Mocniejszą osobą i lepszym liderem, dla firmy, i mam nadzieję, też pokazie pewnego dnia wydajność firmy Apple, większa."


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz