Dawid Podsiadło podczas koncertu Męskiego Grania postanowił w swoim stylu skomentować to, co w ostatnich dniach spotkało na ulicach Warszawy osoby LGBT+. Artysta postanowił zmienić słowa własnej piosenki i zwrócił się w nowym tekście do Kingi Dudy, nawiązując do jej przemowy z wieczoru wyborczego prezydenta Andrzeja Dudy.
Jednak Dawid Podsiadło nie był sam. Wyraz wsparcia dla społeczności LGBT+ okazali wszyscy artyści Męskiego Grania wychodząc na scenę z tęczowymi flagami - NOIZZ.
Podczas sobotniego koncertu Męskie Granie sponsorowanego przez Grupę Żywiec artyści wyrazili swoje poparcie dla społeczności LGBT m.in. poprzez tęczowe flagi na scenie. W internecie pojawiły się z tego powodu wezwania do bojkotu piw produkowanych przez browar. Zdaniem ekspertów od wizerunku Żywiec nie ma powodów do niepokoju, bo nie była to wpadka, a manifest zgodny z wartościami marki - Wirtualna Polska
Prawica namawia do bojkotu Browaru Żywca, tylko właścicielem jest holenderska firma Heineken, która ma reklamy i kampanie do LGBT.
Czy @GrupaZywiec popiera radykałów LGBT? Sądzę, że wielu waszych klientów chciałoby to wiedzieć. Jeśli tak, to proszę, nie ograniczajcie się i dajcie tęczowe flagi na etykietach swoich piw. Niech każdy klient wie. #Żywiec pic.twitter.com/FICbSslklr— Paweł Rybicki (@Rybitzky) August 9, 2020
Bojkot Żywca!! pic.twitter.com/M2PlnbBxvE— Kamil Skrzypek (@kamil_skrzyp) August 9, 2020
Zgadza się. Ja jako klient (w sumie wierny) bardzo chciałbym poznać stanowisko @GrupaZywiec w tej sprawie. Czy @GrupaZywiec identyfikuje się ze wsparciem lobby LGBT, zgodnie z poniższą manifestacją na Męskim Graniu? https://t.co/5yeJOGq5sz— Tomek Laskus (@tomeklaskus) August 9, 2020
Ciężko być prawilnym prawicowcem w Polsce. Czytam że będą bojkotowac firmę Zalando za wspieranie lgbt. Piszą to z telefonów z androidem (Google też wspiera lgbt) na Twitterze (też wspiera lgbt). Nie mogą już oglądać Netflixa, jeździć Uberem ani podrywać na Tinderze. Jak żyć?— Szymon Jadczak (@SzJadczak) August 9, 2020
Heineken USA świętuje Miesiąc dumy za pomocą kampanii „Like for Love”
— Heineken Experience (@Heineken_Exp) July 29, 2015
Holenderska reklama w spocie z małżeństwo gejów.
Tweet
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz