piątek, 14 listopada 2014
Neil Patrick Harris i jego mąż David Burtka, w kampanii marki odzieżowej
Marka odzieży London Fog ujawniła swoją nową kampanię reklamową z udziałem Neil Patrick Harris i jego męża, Davida Burtka.
Para idzie w ślady Eva Longoria i Tony Parker, Christina Hendricks, Gisele Bundchen, jako twarz marki, ale to pierwszy raz, London Fog, która powstała w 1923 roku, jako twarz kampanii parę gejów.
"Reprezentują nowoczesną parę ikony Hollywood", powiedziała Dari Marder, dyrektorka marketingu Iconix Brand Group, która jest właścicielem London Fog.
Sfotografował kampanie przez Nino Muñoz. London Fog poinformował również, że Harris i Burtka pojawią się także w kampanii wiosennej.
Zaraz się odezwą ekstremiści chrześcijańscy będą żądać bojkot po jak może para gejów wystąpić, w każdej wielkiej kampanii protestują podobnie było rok temu z Ellen DeGeneres.
(Out Magazine)
Tweet
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz