wtorek, 11 czerwca 2013
Licealna "najfajniejsza para"
Brawo.pl: Kiedy 18-letnia Chelsea zamieściła na swoim blogu w serwisie Tumblr wzięte z tzw. księgi rocznicowej zdjęcie swoich kolegów z klasy - Brada Taylora i Dylana Meehana - nie spodziewała się, że przed upływem doby linkiem do tej foty podzieli się ponad 100 tysięcy internautów.
Pod zdjęciem przedstawiającym gejowską parę dziewczyna napisała:
Dwaj moi najlepsi przyjaciele wygrali konkurs na Najfajniejszą Parę w naszej klasie z ostatniego rocznika. Pierwszy raz w historii mojej szkoły para tej samej płci w ogóle startowała w tym konkursie, a co dopiero mówić o wygranej. Jestem bardzo dumna zarówno z chłopaków, jak i szkoły.
Internetowy rozgłos zaskoczył Brada i Dylana. W liście do gazety "The Huffington Post", która nagłośniła całą sprawę, chłopcy napisali:
To wszystko jest dla nas nieco surrealistyczne, bowiem byliśmy wychowywani w świadomości, że miłość jest miłością - po prostu. Nie przypuszczaliśmy, że nasze szczęście może być inspiracją dla tak wielu osób. Tymczasem otrzymaliśmy wsparcie od rodziny, przyjaciół, a nawet obcych, co tylko utwierdza nas w przekonaniu, że nasza miłość jest czymś zupełnie normalnym. (...) Jesteśmy dumni z bycia częścią społeczności LGBT.
Taylor i Dylan są ze sobą już prawie rok - pierwszą rocznicę będą obchodzili 14 czerwca. Poznali się przez znajomego.
Jak wspomnieli, mimo że w ich szkole (Carmel High School) było zaledwie kilka par homoseksualnych, głównie żeńskich, nigdy nie czuli się piętnowani, ani nie spotkała ich przykrość wynikająca z samego faktu, że są odmiennej orientacji seksualnej. Zawsze też mogli liczyć na zrozumienie i wsparcie ze strony najbliższych i znajomych. Jak podkreślił Dylan "Jako para, byliśmy po prostu traktowani normalnie".
Całym tym rozgłosem najbardziej zdziwiony jest ojciec Taylora - "Nie wiem, dlaczego z tego robiona jest tak wielka sprawa" - mówi. "W dzisiejszych czasach, to jest normalne."
Jak dodaje mama Chelsei "Brad i Dylan są po prostu zakochani."
Tweet
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz