piątek, 23 września 2016

Mela Koteluk o gejach, różnorodności i curry. Wokalistka ambasadorką akcji Ramie w ramie


Jest nowa sojuszniczka osób LGBT w ramach akcji Kampania Przeciw Homofobii "Ramię w ramię po równość" - wokalistka Mela Koteluk.

"Pochodzę z niewielkiej miejscowości w województwie lubuskim, z Sulechowa, gdzie coming outy nie są wcale taką oczywistą sprawą. Z domu wyniosłam takie wartości jak poszanowanie różnorodności, nieklasyfikowanie świata przez pochodzenie, status społeczny czy orientację seksualną".

"W 2004 roku po maturze wyjechałam do Anglii. Wylądowałam we wschodnim Londynie w małym mieszkanku, które współdzieliłam z dwoma parami gejów. Jeden z chłopaków był pochodzenia hinduskiego. Nauczył mnie gotować potrawy z curry i to była dla mnie wielka przygoda" – wspomina wokalistka i dodaje: "Jest to dla mnie wspaniałe wspomnienie wzajemnej wymiany. Wymiany tego, co w nas jest dobre, fajne i inspirujące. Jako artystka szukam inspiracji i widzę, że najpotężniejsze jej źródło leży w różnorodności, w odmienności. To jest fascynujące! Gdybyśmy byli zhomogenizowani, jednolici, to byłaby straszna nuda. A świat taki nie jest. Świat jest totalnie inspirujący!" - Mela Koteluk



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz