niedziela, 18 września 2016

Ksiądz kościoła Baptystów opuszcza swój kościół za akceptację syna geja


Już w 2014 roku, syn księdza kościoła Baptystów Danny Cortez, Drew ujawnił ojcu się. Cortez był proboszczem New Heart Community Church w Kalifornii.

Zamiast być rozczarowany lub zdenerwowany że jego syn jest gejem, ale ojciec pokazał swą akceptację i miłości, tak bardzo, że nawet postanowił otworzyć się podczas południowych baptystów zgromadzeniu.

Cortez ryzykował i też wyrzucony z kościoła, z powodu kościół nie akceptuje homoseksualizmu.

Tego dnia z ambony, Cortez udostępniane zgromadzenia w chwili, jego syn wyszedł do niego:
"Mój syn Drew, on odwrócił się do mnie i powiedział:" Tato, jestem gejem. Pamiętam, że po prostu odwróciłem się i przytuliłem go mocno. I powiedziałem: "Kocham cię tak bardzo, synu."

Mimo został wyrzucony z kościoła, nie żałuje swojej decyzji po miłość i akceptacja dziecko swojego jest ważniejsza, nie mógł odrzucić własnego syna to nie chrześcijańskie zachowanie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz