niedziela, 1 maja 2016

Słowo Boże: Jeśli Mnie kto miłuje, będzie zachowywał moją naukę, a Ojciec mój umiłuje go, i do niego przyjdziemy - J 14,23


J 14,23-29: Jezus powiedział do swoich uczniów: Jeśli Mnie kto miłuje, będzie zachowywał moją naukę, a Ojciec mój umiłuje go, i przyjdziemy do niego, i będziemy u niego przebywać. Kto Mnie nie miłuje, ten nie zachowuje słów moich. A nauka, którą słyszycie, nie jest moja, ale Tego, który Mnie posłał, Ojca. To wam powiedziałem przebywając wśród was. A Pocieszyciel, Duch Święty, którego Ojciec pośle w moim imieniu, On was wszystkiego nauczy i przypomni wam wszystko, co Ja wam powiedziałem. Pokój zostawiam wam, pokój mój daję wam. Nie tak jak daje świat, Ja wam daję. Niech się nie trwoży serce wasze ani się lęka. Słyszeliście, że wam powiedziałem: Odchodzę i przyjdę znów do was. Gdybyście Mnie miłowali, rozradowalibyście się, że idę do Ojca, bo Ojciec większy jest ode Mnie. A teraz powiedziałem wam o tym, zanim to nastąpi, abyście uwierzyli, gdy się to stanie.

Brak księży spowodował, że do 2020 roku w północnej Walii zostaną zamknięte 22 kościoły katolickie, a więc jedna trzecia spośród czynnych dziś 62.

Diecezja Wrexham na północy Walii ma obszar 8.361 km. kwadratowych i obejmuje regiony Anglesey, Caernarfonshire, Denbighshire, Flintshire, Merionethshire oraz Montgomeryshire. Według stanu na koniec 2011 roku w diecezji żyje ponad 34 tys. katolików, co stanowi niecałe pięć procent wśród 720 tys. mieszkańców tego teren. Peter Brignall jest od 2012 roku trzecim z kolei biskupem tej diecezji, utworzonej dopiero w 1987 roku - Deon.pl

Sam kościół jest winy afery, skandale i to nie tylko kościół katolicki, za dużo odrzucają, mówią o moralności ale sami są gorsi, najgorsze to jest wielu nie tylko odchodzą z kościoła ale od Boga, zostali skrzywdzeni i odrzuceni przez swoje kościoły. Zamiast naprawiać kościoły nadal idą drogę zepsucia.

Zjednoczony Ekumeniczny Kościół Katolicki - Sobota 5 Tygodnia Wielkanocnego 30 04 2016



Dokument Franciszek - papież buntownik


Reconciling United Methodist grupa LGBT Metodystów kościoła którzy walczą o równe prawa w swoim kościele, wśród osób nie tylko LGBT ale też duchowni, rodziny i przyjaciele. Kościół Metodystów, ma problem jest podzielony miedzy homofobią, a sojusznikami.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz