środa, 3 lutego 2016

Jazz Jennings - transdziewczynka nastolatka gościła u Oprah Winfrey


W wieku 14 lat, Jazz Jennings jest w takim wieku, w którym kręci się  dotyczące randki. Jak wielu jej rówieśników zaczynają umawiać się na randki, Jazz mówi, nie jest przeciwna idei randki. ". I po prostu płynę z prądem i zobaczę, co się stanie, jeśli chłopcy lubią mnie i to ja lubię ich".

Jednak rzeczywistość realna Jazz ma problem z chłopcami boją się jej i traktują ją nadal jako chłopca.

"Chłopcy tak naprawdę nie akceptują mnie, bo jestem transdziewczynką," wyjaśnia w programie Oprah. "Przynajmniej w mojej szkole, uważają, że kiedy będą mnie lubić, przyjaźnić to będą nazywani 'gejami', przez swoich przyjaciół."

"Myślę, urodziłam się z naturalnie zaufaniem i być silna, ale dzięki moi rodzicom pomagają mi zrozumieć mnie. Dają mi bezwarunkową miłości i akceptację ... Nauczyłam się kochać siebie."

Jako najmłodsza w swojej rodzinie, Jazz ma starszą siostrę i starszych braci bliźniaków. Jej bracia bardzo łatwo ją przyjęli i zaakceptowali kim jest.

Ale moja siostra była trochę starsza. Ona traktowała inaczej, ponieważ że już nie będzie jedyną księżniczką w domu już."

Rodzice Jazz powiedzieli siostrze jej prawdę: jeśli nie mogę żyć jako dziewczynka, to nie będę szczęśliwa". "A ona na to:" Chcę tylko żeby moja siostra była szczęśliwa."





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz