poniedziałek, 23 listopada 2015

Ploty: Wokalista i lider zespołu Video, Azjatycki chór LGBT, Lady Bunny, Carly Rae Jepsen, Adele ...


Zac Stevens, który występował w wielu gejowskich filmach dla dorosłych od Men.com po Helix Studios, zmarł w San Diego w wieku 25 lat.

Przyczyna śmierci nie jest jeszcze znana, przyjaciele i rodzina czekają na wyniki na lekarza sądowego.

Według jego stronie Twitter, Stevens był zainteresowany wędrówkami, podróżami, jogą i skokami spadochronowymi.

Wielu, którzy go znali w branży wyraziły swoje kondolencje na temat mediów społecznościowych. (Queerty)

„Ludzie napinają się strasznie i zastanawiają się, jakby takie wesele wyglądało, gdyby był pan młody i drugi pan młody. A my im odpowiadamy: tak samo! I tak większość gości się nawali, jakaś ciotka uśnie, wujkowie narobią wstydu, będzie wódka, tańce i rzyganie” - mówi Wojciech Łuszczykiewicz, wokalista i lider zespołu Video w rozmowie Sergiusza Królaka w najnowszej "Replice".

Gejowskie wiejskie wesele pokazane zostało w klipie do ich utworu "Ktoś nowy".
inne fragmenty wywiadu:

"Wspomniałeś o szkolnej nietolerancji, sam jesteś ojcem dwóch córek. Rozmawiasz z nimi o sprawach takich jak homoseksualność?"

"Dzieci są jak gąbka, chłoną to, co je otacza w sposób bezwarunkowy. Dzieciaki powinny wiedzieć, że jeśli nikt nikomu nic złego nie robi, to nie ma żadnego powodu, by dokuczać Michałowi, bo lubi trzymać się za rękę z kolegą, albo Joli, bo lubi trzymać za rękę koleżankę.

Moja Lilia jest dopiero w drugiej klasie, więc chyba jeszcze w tym wieku dzieciaki nie sięgają wyobraźnią takich tematów, ale na wszelki wypadek chcę, żeby nie było tabu, więc rozmawiamy. Jak się samemu nie ma uprzedzeń, to wytłumaczyć jest łatwo, dziecko to przyjmuje. To naprawdę wiele nie kosztuje, by powiedzieć, że czasami jakiś pan zakocha się w jakimś innym panu, a jakaś pani zakocha się w jakieś pani."

"Podobno fraza z jednego z Waszych utworów „Jestem zerem i dobrze mi z tym” miała pierwotnie brzmieć „Jestem gejem i dobrze mi z tym”."

"Tak! Nasz perkusista zmieniał tekst i ciągle nucił na próbach: „Jestem gejem i dobrze mi z tym”. Spodobało nam się to, jednak nie wiedziałem, jak to ograć lirycznie, by nie było pretensjonalnie. Pamiętam, jak kiedyś na koncercie jakaś grupka naszych miłych, ostrzyżonych na łyso „kolegów” notorycznie wyzywała nas od „pedałów”. Zadedykowaliśmy im wówczas piosenkę „Jestem zerem” ze zmienionym tekstem i zaśpiewaliśmy „Jestem gejem” razem z publicznością, która nagrodziła nas głośnymi brawami. „Koledzy” sobie poszli."

Cały wywiad z Wojciechem Łuszczykiewiczem - do przeczytania w najnowszej „Replice” (nr 58), dostępnej już na allegro:

Klip do numeru "Ktoś nowy"


Azjatycki chór LGBT Proud Voice z Tajwanu na gali Choruses:


Drag queen Lady Bunny, jej wersja Madonny piosenka Vogue


Carly Rae Jepsen - Last Christmas (Audio)


Saturday Night Live, Święto Dziękczynienia z rodziną może być polem minowym od poglądów politycznych, bigoterii, rasizmu i urazy rodziny, ale jest jedna rzecz, która może doprowadzić wszystkich jedność Adele.



Adele prawdziwa śpiewa i kobietę Adele


Gay Times (GT) kulisy sesji z udziałem Seann Miley Moore



Joseph Gordon-Levitt paraduje "Rhythm Nation" od Janet Jackson w programie Lip Sync Battle


Marka prezerwatywy Durex, ich nowy spot zachęcić więcej młodych ludzi do uprawiania bezpiecznego seksu. Wyniki badań wykazały, że 80% osób w wieku 18-25 lat, łatwiej wyrażają siebie za pomocą emojis - ponad połowa respondentów regularnie korzystających emojis przy rozmawianiu o seksie. Badania wykazuje że coraz więcej młody zaraża się HIV.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz