piątek, 10 lipca 2015

Ploty: Caitlyn Jenner, Jonathan Groff, Days of Our Lives, Ruby Rose, Raven Symone ...


Caitlyn Jenner wie, jak za pozować. Kanał E! zaprezentował najnowsze zdjęcie 65 letnia Caitlyn Jenner przygotowane specjalnie na potrzeby jej najnowszego serialu dokumentalnego "Jestem Cait", który będzie miał swoją premierę już 2 sierpnia o 20.00 na kanale E! Entertainment.

Replika: Jonathan Groff, wywiadzie dla „FourToNine”:  mówi o coming oucie przed samym sobą

„Od czasów liceum prowadzę dziennik. Obsesyjnie. Gdy zacząłem występować, opisywałem każdy wieczór w teatrze. Ale pierwszy raz o moim chłopaku zacząłem pisać dopiero w wieku 23 lat – a byłem z nim wtedy od ponad 3 lat. Wcześniej tak bardzo się bałem, że ktoś mógłby przeczytać i odkryć, że jestem gejem. Zdałem sobie z tego sprawę na wakacjach we Florencji i jakoś spontanicznie zacząłem o nim pisać. Tak się zaczęło moje wychodzenie z szafy.”

- żartuje o scenach łóżkowych:

„Kręcenie gejowskiej sceny łóżkowej i heteryckiej sceny łóżkowej wygląda tam samo, tylko wyposażenie jest inne. No, i Russell (Tovey – partner z „Looking”, też wyoutowany – przyp. Replika) naprawdę mnie przeleciał w serialu, więc jednak jest różnica. Ja jego zresztą też.”

- mówi o publicznym coming oucie:

„Gdy wyoutowałem się publicznie, miałem świadomość, że pewnie nie dostanę ważnej roli amanta w romantycznej komedii hetero. I OK, niech będzie. Pewnie nie zostanę nigdy mega gwiazdą. OK. Wolę tak, niż się ukrywać. Byłem więc zaskoczony, gdy po coming oucie zacząłem dostawać więcej propozycji niż przed.
Możesz pytać mnie o bycie gejem w kółko. Nie przeszkadza mi to. W taki sposób rośnie akceptacja dla nas – poprzez mówienie o naszych sprawach – więc spoko. Właśnie to mówił Harvey Milk. Że ważne, by być otwartym. Im więcej będziemy mówić o byciu LGBT, tym w końcu … mniej będziemy mogli o tym mówić, bo stanie się to normalnością. Dla mnie gadanie o tym jest wyzwalające. Nawet to lubię. Bardzo długo milczałem, więc nadrabiam teraz.”

- o coming oucie przed rodzicami:

„Moi rodzice nie oglądali „Looking”. Namawiałem ich, mówiłem, że ten serial jest dla mnie ważny. Powiedzieli, że wolą nie oglądać moich scen erotycznych. Potem tata któregoś razu dzwoni i mówi, że skakał po kanałach i nagle wpadł na „Looking”. Mówi: Oczywiście, trafił akurat na najbardziej odważną scenę w całym serialu!”

„Rodzice byli w szoku, gdy im się wyoutowałem. Sporo czasu im zajęło, by wszystko pojąć. Ale gdy przyjechałem na Święta z chłopakiem, było spoko. Kupili mu prezent. A tata powiedział, że było mu głupio, bo pamięta, jak naśmiewał się z gejów, gdy byłem w liceum.”


Opera mydlana Days of Our Lives - Will, Sonny i Paul





Ruby Rose wywiad dla kanału POPSUGAR



Parodia piosenki Rihanny - "Bitch Better Have My Money", w wersji Adrian Anchondo i stylu Harry'ego Pottera.



Była gwiazda Disney serialu Raven, która ujawniła że jest lesbijką, Raven Symone i Candace Cameron Bure znana z serialu pełna chata, jej brat do fundamentalista homofob Kirk Cameron, pokłócili się w programie The View, dotyczące pary lesbijek które oskarżyli cukiernie za odmowę zrobienia tortu na ich ślub, i właściciele zostali skazani za to. Obie Raven i Candace, mają inne poglądy na temat cukierni chrześcijańskiej.



Jose Antonio Vargas, geje dziennikarz laureat nagrody Pulitzera, który ujawnił że jest nieudokumentowanych imigrant dla New York Times w 2011 roku, ma nowy program na MTV, dlaczego biali mają problem z rasą, i jak biali mają więcej przywileje, program nazywa się "biali ludzie".



Twoja twarz brzmi znajomo - Joanna Liszowska jako Beth Ditto


Dziś w tv: 80 dni o 09:30 na TVP Kultura. Drogi dwóch przyjaciółek, Axun (Itziar Aizpuru) i Maite (Mariasun Pagoaga), rozeszły się przed wielu laty. Axun wyszła za mąż i spędziła życie na wsi jako gospodyni domowa. W tym czasie Maite robiła karierę pianistki, otwarcie przyznając się do swego homoseksualizmu. Na starość kobiety spotykają się ponownie w szpitalu. Nawiązuje się między nimi intymna relacja. Axun musi zdecydować, czy pomimo podeszłego wieku jest w stanie zmienić swoje życie i odnaleźć w sobie dawną namiętność. Film jest jedną z niewielu produkcji zrealizowanych w języku baskijskim. Otrzymał on nagrodę specjalną na festiwalu filmowym w San Sebastian.

Harry Potter i kamień filozoficzny o 20:00 na TVN. Przegląd tygodnia: Wieczór z Johnem Oliverem, odc. 15 o 20:10 na HBO Comedy. Glee 5, odc. 4 i 5 o 11:30 na Fox Comedy. E! News o 22:00/22:45 na E! Entertainment.

Nowa kasa, odc. 6 o 20:00 na E! Entertainment. Bogate dzieciaki z Beverly Hills, odc. 5 o 21:00 na E! Entertainment. Transakcje za milion dolarów - Nowy Jork, odc. 5 o 17:10 i odc. 3 o 23:40 na Domo+. Zbrodnie, które wstrząsnęły Anglią 4, odc. 7 o 14:00 na CI POLSAT.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz