wtorek, 14 lipca 2015

Matka dwóch gejów: "Równość małżeńska nie zaszkodzi twojemu małżeństwu"


"Mam męża Barry'ego, jestem dumną mamą czwórki dzieci i babcią szóstki wnuków. Moja córka i najmłodszy syn mogli poślubić swoich partnerów, moi pozostali dwaj synowie - nie mogą poślubić swoich wieloletnich partnerów, ponieważ prawo traktuje ich inaczej" - mówiła Stephanie do prawie 10 tys. tłumu w Perth. Kobieta wspominała też coming out najstarszego syna: "Martwiłam się, że będzie samotny i smutny, ciągle myślałam, że nikogo nie poślubi i nie będzie miał dzieci. Marzyłam o zmianie w zapisanej przyszłości mojego syna, ubolewałam nad utraconymi wnukami" - mówiła Stephanie, która w pełni akceptuje swoich synów i bardzo ich kocha. Cieszy się też, że mają partnerów i własne rodziny.

"Czasy się zmieniają, już czas na równość małżeńską. Pomyślcie o tych wszystkich ludziach w Australii, którzy są dyskryminowani i nie mogą poślubić ukochanej osoby. Równość małżeńska nie zaszkodzi twojemu małżeństwu" - podkreślała Stephanie - Queer.pl


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz