wtorek, 26 maja 2015

News: Geje bez dumy, rzepa szczuje na gejów, Duda poda rękę gejom tylko nie afiszują się ...


Prawo do wspólnego rozliczania się z podatków, dziedziczenia po sobie jak małżonkowie, zabezpieczenia społecznego po zmarłym partnerze, do pochówku oraz odmowy składania zeznań - przewiduje projekt ustawy o związkach partnerskich. We wtorek posłowie zdecydują, czy go rozpatrzyć. Poselski projekt został przygotowany przez SLD. Do Sejmu wpłynął w styczniu 2013 r - TVN24.

„Pride”), który wszedł na ekrany polskich kin. Że wspaniały, że ważny, że o to chodzi, że trzeba gadać z górnikami itd. A ja mam z nim duży problem, a przede wszystkim z jego odbiorem. Z punktu widzenia kinematografii jest OK, natomiast wcale nie czuje się nim zachwycony czy zainspirowany. Raczej smutny i zgorzkniały.

Wszyscy gadają teraz o tym, jak to powinniśmy tez wyciągać rękę do górników czy innych grup społecznych i połączyć się razem, aby walczyć o równość i sprawiedliwość społeczną, a ja chodziłem po klubach LGBT, zbierając podpisy pod kandydaturę Ani Grodzkiej i patrzyłem jak geje mi odmawiają.

Bo geje polityką się nie interesują i nie lubią aktywistów (bo aktywiści mają pióra w dupie). Wolą słuchać w tym temacie opinii swojej koleżanki hetero, którą właśnie zaprosili do klubu LGBT. Rozmawiam z taką i mi mówi że choć „jest tolerancyjna”, to nie będzie znosić osób transseksualnych w przestrzeni publicznej. Krzyczy mi taka, na głos - w gejowskiej dyskotece - że prawidłowy związek to mężczyzny z kobietą. Na miejscu kolegi, kazałbym się takiej zebrać, wynieść i zgubić mój numer telefonu (i tak też, w przeszłości, kilka razy zrobiłem), bo mam swoja dumę i nie będzie mi nikt wmawiał, że jestem jakimś dewiantem. Tymczasem jej koledzy patrzą na to bez mrugnięcia okiem, a chwilę później robią sobie z nią selfika.

Widać dumy nie ma. Wolimy żeby nami pomiatać. Co gorsza, zdarza nam się głosować na Korwina, PiS i inne, mówiąc oględnie, nieprzyjazne grupy polityczne. W któryś weekend spotkałem właśnie takich dwóch gejów korwinistow i jednego geja glosującego na PiS. Byłem tak zdezorientowany ich poglądami politycznymi, że przecierałem oczy ze zdumienia przez dobry kwadrans.

Z odrobiną szacunku do samego siebie i właśnie dumy. To że nam jej brakuje widać też w innych miejscu: na wszelkiej maści manifestacjach. Kolejny już rok objeżdżam Polskę, maszerując i protestując gdzie da radę — w Łodzi, Krakowie, Poznaniu, we Wrocławiu i w Warszawie. Z roku na rok obserwuję jak marsze się wyludniają. Ludzie się boją, że ich ktoś zobaczy albo nie chcą przychodzić, „bo to nudne”, „zbyt „ostentacyjne”, bo wszędzie są te pióra w dupie (których nigdy nie widziano) itd. Kiedy trzeba protestować pod Sejmem, stoi ze mną pięć osób na krzyż. I tak niby to bronimy tych naszych praw, ale coraz mniej nas widać.

I dlatego obejrzenie „Dumnych i Wściekłych” mnie zabolało. Już 30 lat temu w Walii, udało się zrobić małą rewolucje połączyć siły. W Polsce, choć rok mamy 2015 (a tzw. Zachód zagościł u nas już kawał czasu temu) dumy jest w nas jak na lekarstwo. Owszem połączyłbym siły z rolnikami i górnikami w walce o lepsze, ale ja to ja, a nie społeczność gejowska.

Skoro my sami nie jesteśmy ani dumni, ani wściekli to jak mamy zrobić podobną rewolucję? KIM mamy ją zrobić? Jak mamy łączyć się z innymi, skoro sami mamy z tym problem? Sami nie chcemy się zbuntować? ... Pride Magazyn.

Następna homofobia nowego prezydenta. Gdybym miał sąsiadów homoseksualistów, którzy na siłę nie żądają zrównania swoich praw z prawami małżeństw, to podawałbym im rękę – mówi Duda. (Tygodnik Polityka)

Już zaczyna się bełkot prawicowy mediów przeciw nam. Rzepa piszę o "Dotacje na dewiacje", miedzy innymi chodzi o Fundację LGBT Business Forum z Warszawy, po jak mogą walczyć o oto miejsca pracy przyjazne były dla osobom LGBT.

To nic najgorsze, błędy w tekście to szok. Słowa takie jak "lewactwo", "propaganda gejowska", jak można zachód wspierać "dewiację".

Działacz Tomasz Szypuła piszę: Jakub Kowalski w Rzeczpospolita w tekście o dużo mówiącym tytule "Dotacje na dewiacje" (sic!) z 8 maja br. w dodatku Plus Minus mnie wyoutował jako... Jej Perfekcyjność!!!

Autor napisał: "Koordynatorem projektu jest prezes zarządu fundacji, który na stronie internetowej przedstawiony jest jako Jej Perfekcyjność, bez imienia i nazwiska. Biogram rozpoczyna się od definicji: „osoba trans", w rozwinięciu czasem użyty jest rodzaj męski, czasem żeński. A jednak w słuchawce odzywa się on.

To Tomasz Szypuła, który mówi, że fundacja nie zbiera zgłoszeń o dyskryminacji w miejscu pracy, więc nie opowie mi o skali zjawiska w Polsce, choć chętnie rzuci kilka słów dotyczących Wielkiej Brytanii, skąd właśnie wrócił."

WTF??? O co chodzi? Co to za tekst?!?. Co to za brednie?!? Czy ktoś w redakcji weryfikuje fakty?!? I o jakim powrocie z Wielkiej Brytanii on pisze?!?

To jest następny tekst który w rzepie, jest atakiem na środowisko LGBT, wcześniej atakował fanatyk katolicki na rodziny homoseksualne, a jeszcze wcześniej brednie pisał inny dziennikarz o wiary i tęczy, który wymyślał bajeczki o wicie.  Widać polskie media są rzetelne, jeszcze prawicowe, szkoda słów. Atakują LGBT organizację i niszczą je po jak mają prawo walczyć o prawa LGBT, już zaczyna szczucie na nas. Najpierw są słowa, później czyny, później będą nas atakować.

Ale jeszcze może gorzej polskie media katolickie i prawicowe, to dostają histerii dotyczące małżeństw jednopłciowy i referendum w Irlandii.

Wyzywają i obrażają mieszkańców Irlandii, wszyscy tylko widzą jak to Irlandia nisko upadła jak mogli zalegalizować małżeństwa jednopłciowe w katolickim kraju, demom zaatakował Irlandię.

Prawica katolicka, a gdzie była kiedy gwałcono dzieci w Irlandii, stworzyli raj pedofilski, a znaczy gwałt na dzieciach to ok, gorsze są małżeństwa homoseksualne. Wypociny rzepy więcej na blogu slwstr.net

​Pinksixty News wiadomości LGBT



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz