sobota, 2 maja 2015

Bal maturalny jak gej z swoim przyjacielem hetero poszedł na bal. Gościli u Ellen


Anthony Martinez jest wyoutowanym maturzystą z Las Vegas. Na Twitterze narzekał, że nie ma z kim iść na bal maturalny – w szkole innych wyoutowanych gejów nie ma, a nawet jakby byli, to przecież jest jeszcze kwestia, czy akurat chcieliby przyjąć zaproszenie Anthony’ego.

Anthony zdziwił się bardzo, gdy na bal – i to w niesamowity sposób – zaprosił go… jego kumpel hetero – Jacob Lescenski

Jacob: „Dziewczyna, z którą miałem iść, wystawiła mnie do wiatru. Miałem iść sam, gdy zobaczyłem tweet Anthony’ego. Pomyślałem: przecież to jeden z moich najfajniejszych kolegów, czemu miałbym nie iść z nim? Wymyśliłem ten żart z plakatem, zrobiłem go z koleżankami Mią i Jamie – i był niezły ubaw w szkole. A Anthony – mega zaskoczony”

Anthony: „Przeczytałem napis na plakacie i zacząłem się zastanawiać: czyli kogo ten Jacob w końcu zaprasza? Przeczytałem jeszcze raz i dopiero załapałem : hmmm… przecież u nas w szkole tylko ja jestem „gej jak cholera”. Jacob ma jaja! Spełnił moje marzenie, by na bal maturalny iść z super kolesiem.” (Replika)

Chłopaki gościli w programie Ellen

Lescenski, który jest szczery i prawdziwy, wyjaśnia, jest też zwolennik praw LGBT, zdecydował się wyrazić siebie w geście miłości do swojego przyjaciela. Taki przyjaciół to dar. Ellen ma niespodziankę dla chłopaków.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz