wtorek, 7 kwietnia 2015

Ploty: SketchSHE, Xavier Dolan, Anne Hathaway, George Takei, Rossie O'Donnel, Miasteczko Twin Pekas, The Tube ...


Replika: Z wywiadu z Xavierem Dolanem („Wysokie Obcasy”) wyłuskujemy gejowskie wątki:

„Rozumiem gniew, wyobcowanie, nieprzystosowanie wszystkich moich bohaterów do społeczeństwa. Wybieram bliskie mi tematy. Sam byłem dziwnym dzieciakiem. Lubiłem się przebierać, grać różne role, obłędnie oglądałem „Titanica" i pisałem listy do Leonarda DiCaprio, w których opowiadałem mu o sobie. Sytuowałem się więc gdzieś w połowie skali między freakiem a marzycielem. Wstępem do świata gejów stało się dla mnie pobicie, którego padłem ofiarą w szkole.”

„Przez całe dzieciństwo ojciec najwyżej podrzucał mi „Jumanji" do oglądania, dopiero po osiemnastce pod wpływem macochy rzuciłem się na klasykę i zafascynowałem Truffautem, Bergmanem czy Godardem. Jako neofita lansowałem się, wzdrygałem na komercję. Dzisiaj myślę: co z tego, że „Thor" to superprodukcja? Czerpię z niej przyjemność. Jak można nie mieć frajdy z patrzenia na klatę Chrisa Hemswortha?”

„Mam dosyć tych typków, które na imprezie łaszą się do mnie, godzinę opowiadają głodne kawałki, a w końcu wypalają: "To moja dziewczyna, aktorka, szuka roli". (…) Ostatnio zakochałem się na zabój w facecie, który nigdy o mnie nie słyszał.”

26-letni reżyser pracuje teraz nad filmem „The Death and Life of John F. Donovan” – pierwszym jego dziele, w którym zagrają amerykańskie gwiazdy. Gdy na role zgodziły się Kathy Bates i Susan Sarandon, Dolan powiedział: „Miałem schizę na punkcie współpracy z tymi dwiema legendarnymi aktorkami. Po prostu padam z podniecenia!”

Od przedwczoraj, na outfilm.pl dostępny jest „Tom” Dolana. To historia młodego mężczyzny, który przyjeżdża na wieś, do rodzinnego domu swojego partnera, na jego pogrzeb. Tam okazuje się, że nikt nie wie o nim, ani o tym, co łączyło go ze zmarłym. Brat zmarłego wciąga Toma w niebezpieczną grę kłamstw, przemocy, ale i pożądania, z której Tom nie może się wyrwać.
Polecamy - świetny film.

 SketchSHE - trójka dziewczyn pobili internet swoim klipem z największymi hitami ostatniej epoki



 Anne Hathaway w programie Lip Sync Battle, paraduje Wrecking Ball od Miley Cyrus



Funny or Die parodia dotyczące ustawy Indiany "wolność religijna", występuje James Van Der Beek.



George Takei o zmarłym aktorze Leonard Nimoy Star Treka



Rossie O'Donnel wyraziła swoją opinię na temat kontrowersyjnej ustaw "wolność religijna", nazywając je fanatyzmem i prześladowaniem inny.



Homoseksualizm jest powszechny w świecie zwierząt



"Odszedłem, bo czułem, że na projekt nie przeznaczono wystarczających pieniędzy, aby scenariusz został zrobiony tak jak powinien" - David Lynch wyjaśnił na Twitterze, dlaczego rezygnuje z reżyserowania nowych odcinków "Miasteczka Twin Pekas". Czy to oznacza, że jeden z najbardziej kultowych seriali lat 90. nie wróci z nowym sezonem?

Stacja Showtime natychmiast zareagowała na słowa twórcy serialu specjalnym oświadczeniem. Zapewniła, że negocjacje wcale się nie zakończyły. "Jesteśmy zasmuceni decyzją reżysera. Showtime także kocha świat 'Twin Peaks' i mamy nadzieję, że przywrócimy go w całej chwale z udziałem dwóch wspaniałych twórców, Davida Lyncha oraz Marka Frosta" - napisała - TVN24.



Kulturalny magazyn od I24 News



The Tube I24 News wieści internetowe



Parodia piosenki kościoła Scjentologii, przez Saturday Night Live



18-letni brazylijscy bliźniaki Gustavo i Tulio ich taniec brzucha



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz