środa, 1 kwietnia 2015

Ploty: Mister Leather Poland 2014, Sara Gilbert, The Passion of Christ: a Gay Vision, Tidal ...


Mike Stu (Michał Studziński) – Mister Leather Poland 2014 oraz Vice Mister Leather Europe 2014 w wywiadzie Wojciecha Kowalika w najnowszej “Replice” opowiada o swoim skórzanym fetyszu, o działalności dla skórzanego środowiska oraz o tym, jak wyglądają europejskie wybory Mr Leather (w zeszłym roku w Amsterdamie)

„- Kandydaci (…) mają do wykonania trzyminutową prezentację pokazującą swoje życie w fetyszu. (…) Znajomy podsunął mi pomysł zrobienia czegoś w stylu Pam Ann, gwiazdy gejów parodiującej stewardów i stewardessy. (…) Od 16 lat jestem stewardem, więc stwierdziłem, że mogę zrobić to, co robię w pracy, tyle że w wersji fetyszowej i lekko parodiując Pam, czyli zrobić parodię podwójną. Dostałem owacje na stojąco.

- Skórzana Pam Ann! Zrobiłeś prezentację bezpieczeństwa z samolotu, z tym, że zamiast demonstrować, jak zapiąć pasy bezpieczeństwa, demonstrowałeś jak zapiąć harness, czyli skórzaną uprząż. Pokazywałeś też, gdzie są wyjścia „awaryjne” do darkroomów dla najbardziej "potrzebujących", a także przypominałeś, że maski „Panowie” zakładają najpierw sobie, a potem dopiero swym „niewolnikom”. Długo się śmiałem, gdy to oglądałem.

- I o to mi chodziło. Chciałem odczarować trochę to agresywno-darkroomowe patrzenie na skóry. Później zrobiłem do tego filmik „Kinky Airways Safety Instructions”

„- Okazało się w ciągu tego ostatniego roku, że są setki ludzi, którzy, nieskromnie powiem, czekali na człowieka, który pokaże im, jak ten fetysz realizować (śmiech). Ja się dobrze poruszam w mediach społecznościowych, prowadzę bloga, sporo piszę na Facebooku. Do tej pory środowisko skórzaków było dość hermetyczne, ale przecież nie ma się czego wstydzić. Fetysz? Każdy ma jakiś fetysz!

Dostawałem kilkanaście e-maili tygodniowo. Szczególnie od młodych chłopaków, zwłaszcza z małych miasteczek. Pisali np., że gdy poczytali mój blog, to uświadomili sobie, jak bardzo im się skóry podobają. Albo z prośbą o praktyczne porady: jak i co z czym łączyć, żeby dobrze wyglądało, gdzie szukać skórzanych ubrań, na co zwracać uwagę. Albo chcieli poznać podobnych sobie chłopaków. Większość dużych miast nie ma żadnego baru branżowego, a co dopiero bary fetyszowe. Nawet w Warszawie jest problem z tym, żeby włożyć skórzane spodnie, kurtkę czy buty i mieć dokąd pójść z kolegami na piwo. Na Zachodzie takich knajp jest mnóstwo.

Do tej pory skórzacy kojarzyli się tylko ze starszymi panami, ja pokazuję, że może być trzydziestolatek, który ma taki fetysz. Pierwszy raz poszedłem do baru fetyszowego w Londynie dziesięć lat temu. Byłem przerażony, ale wytrzymałem i znalazłem znajomych, którzy pokazali mi, o co w tym chodzi, jak można się tym bawić. (…) Mi się zawsze podobali policjanci, wojskowi, faceci w mundurach…

- Za mundurem geje sznurem! A ty masz mundur?

- Swój lotniczy! Nie mam żadnego policyjnego, ale bardzo podobają mi się jasne, piaskowe mundury, jakie noszą amerykańscy szeryfowie.”

Cały wywiad Wojciecha Kowalika z Mikem Stu - do przeczytania w najnowszej „Replice”, dostępnej w prenumeracie.

Filmik Mike’a „Kinky Airways Safety Instructions”



Sara Gilbert wróciła z urlopu macierzyńskiego po porodzie pięć tygodni temu, do programu The Talk.



Chrześcijanie fanatycy zaatakowali książkę „The Passion of Christ: a Gay Vision”, która napisała Kittredge Cherry.

Książka mówi o Jezusie który przybywa jako gej dzisiaj do miasta i jest atakowany, poniżany, bity za to że jest homoseksualistą.

Najbardziej wielu fanatyków chrześcijański obrażali się na obrazy w książce nazywają je jako bluźnierstwo, obrazy zostały stworzone przez nowojorskiego artystę Doug Blanchard.

Wielu fanatyków chrześcijan zachowują że to nich należy Chrystus, i tylko oni mają prawo do niego i mogą Jego wykorzystywać do obrażania i dominacji na innymi. (huffington post)



Jay Z, Beyoncé, Usher, Rihanna, Nicki Minaj, Madonna, Kanye West i Alicia Keys, stworzyli własną wytwórnie płytową.



Michał Piróg specjalistka od seksu nijakiego - You Can Dance



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz